- Linux - haladóknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AssAssynn
őstag
Üdv!
Volna egy kis problémám a T-online (egy ideje T-home-s) internettel.
Már több mint két éve, de lehet van már három is, hogy bekötöttük az első internetünket és az a t-online akkori 1mb-s nete volt, ami 1gb-s adatforgalmi díjas volt. Ezt kicsivel a bekötés után alig vártam, hogy lecserélhessem, mert a kb 3-4e forint helyett mindig ráterheltek az adatforgalom miatt és így olyan 15e ft-t fizettünk havonta. Végre lejárt az egy éves hűségidő amikor váltottunk Solo Happy díjcsomagra, ez ugyebár már 2megás net volt és korlátlan, ezt akkor úgy hirdették azt hiszem, hogy valami 4-4,5e ft-be kerül ami tényleg úgy volt.
Aztán pár hónapja meghalt a modem+wifi+router, mert ugyebár ez mind egyben volt. Ez a készülék ugyebár a nagy fehér t-homo-s készülék.
Bejelentettük és pár nap múlva kijött a szerelő aki ki is cserélte, aztán amikor összeszerelte, kérte a szerződést amin ugyebár rajta kell ,hogy legyen a bejelentkezési jelszó a webtárhely és a mail címe és jelszava. Nos ezt nem tudtuk neki odaadni, mivel szerződést csak a legelején küldtek, s később mikor díjcsomagot váltottunk, s bár ígérték, hogy megküldik még sem küldték meg. A régi az meg elkallódott, de az már akkor sem volt jó...
Tehát a szakember felhívta a bent ülőket, és kért új jelszót, amivel fel is tudtunk jutni a netre.
Eddig aránylag rendben is volnánk, persze most eltekintve attól, hogy szerződést még mindig nem kaptunk, se semmilyen papírt.
Az igazi gond az, hogy az eredeti (nem tudom pontosan, nem én szoktam befizetni)4,5ft helyett most 7281 ft-t fizetünk. Holott a net ugyebár korlátlan és mi semmit sem változtattunk. S most jött meg nemrég az e havi számla, amiben szintén ennyit kell fizetnünk.
Arról hallottam már, hogy a régi előfizetőknek növelik a net sebességet.
De arról nem, hogy az összeget. Egyébként a solo hapys díjcsomagra vonatkozó 1 év hűségidő már lejárt.
Ilyenkor most mi van? Ha lenne itt upc lehet már váltottam volna..."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz hossszú #12309 üzenetére
Üdv!
Köszönöm szépen a válaszodat!
Egyébként úgy döntöttem, hogy díjcsomagot váltok és kinéztem magamnak a Családi csomagot. Igaz, hogy én csak internetet akarok, de úgy láttam, hogy itt csak úgy lehet rendelni, ha tv, meg telefon is jön hozzá. De ezzel lenne egy kérdésem.
Ugyebár itt a link a csomagról : http://www.t-home.hu/lakossagi/internet/dijcsomagok/csaladi/dsl
A táblázatot nézem és azt írják, hogy 1 éves hűségnyilatkozattal T-Home Tripla kedvezménnyel T-Home tévé és telefon előfizetés mellé 4 850 Ft.
Na már most. Kicsit lejjebb nézem, oda meg az van írva, hogy a havidíj: 6 900 Ft de ezt is az 1 éves hűségidős táblázatba. Úgy, hogy most a kérdés. Ha én ugyebár már rég t-homo-s vagyok és most ugye erre a díjcsomagra váltok, akkor mennyit is fogok fizetni? 4850-t vagy 6900-t? Mert azért nem mindegy...Továbbá ,hogy lényegében mi a különbség a "Havidíj T-Home Tripla kedvezménnyel T-Home tévé és telefon előfizetés mellé" és a "Havidíj T-Home Dupla kedvezménnyel T-Home tévé vagy telefon előfizetés mellé" között? Mert amit így látok az az, hogy nem és, hanem vagy van a tv és a telefon között. Elsőre az ember azt mondaná, hogy miért is ne lenne akkor mindkettő, ha ugyanannyi az ár? De gondolom van benne valami amiért megéri nekik így külön hirdetni, nem? Mit tudtok róla mondani?
S még annyit, hogy itt a t-homo-s tévé ha megy akkor az a net sebességét eszi, nem?
Válaszotokat előre is megköszönve, üdv,
AssAssyn"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Köszi a választ!
Tehát a dupla kedvezményt akkor kapom, ha már megvan, teszem azt régebbi előfizetésemből a telefonos szolgáltatásom velük, ugye?
Még annyit, hogy nekem főleg csak a net kellene. De gondolom, ha csak Internetet kérem ebbe a díjcsomagba akkor a 6900-t fizetem, ugye?
Ha viszont net és teló kell, akkor meg a 4800 valamennyit, ugye?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok!
Pár napja rendeltem meg interneten keresztül a t-hometól a családi díjcsomagot (dsl), ez pénteken volt és még vasárnap este a régi net volt, ugyebár az is tőlük volt, egy (direktbe számolva) 265/20-as net, amit most ugye bővítettem 1900/110-es netre. Hétfőn reggel megnéztem a "my t-home"-t és azt volt írva, hogy teljesült az átváltás, gyorsan felmentem a routerre, (modem+router egybe van) és azt írta: Upload: 1084 Kbps.
Download: 17913 Kbps. Tehát e szerint valóban megtörtént a bővítés. Na még annyit, hogy ennek a netnek a garantált sebessége is (szintén direktbe számolva) 665/65 kéne ,hogy legyen.
Na tehát a lényeg, hogy megnéztem a gyorsaságot speedtest.net-en és azt kaptam, hogy a letöltésnél épp, hogy csak eléri a garantált küszöböt, de sokszor még azt sem teljesen, a feltöltésnél meg még a 65 garantáltnak a felét sem... 18 vagy 20-akat produkált...
Tehát a feltöltésem maradt a régi, hiába, hogy a modem is mást ír...
Megnéztem továbbá a pingtest.net-et és a packet loss-t vagy 88%, ami ultra brutál sok, vagy pedig meg sem érkezik és ezért értelmezhetetlen a teszt. A ping és a jitter amúgy nagyon változó, van ,hogy 10 és van ,hogy 60 körül vannak.
Este kihúztam az egész cuccos a konnektorból és reggel dugtam vissza. Leírom ezt is, ha már itt tartok, hogy mindent szépen betölt pár perc alatt és is minden lámpa, kivéve az online lámpát.. ilyenkor nincs is net és általában 3-4 vagy 5 óra amíg "megjön" a net.
Fogalmam sincs, hogy mi lehet a gond. Valami tipp, trükk, tanács?
Szinte hihetetlen, hogy ennyire nem megy a net, az előbb még a traviant is csak laggolva töltötte be..
Szóval kérlek segítsetek!"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok!
A gondom, hogy van egy dsl családi díjcsomagú t-home netem. Egy-két hete bővítettem erre a csomagra, mert ezelőtt 2megás volt. A gond ott kezdődött, hogy a 15/0,9 helyett 7/0,2 volt akkor felhívtam az ügyfélszolgálatukat, aztán egy hölggyel váltottam pár szót, miután vége lett a hívásnak kaptam egy sms-t a megadott számra, hogy rögzítették a hibát. Majd két nap múlva hívott a fickó, hogy megcsinálták és már jó, és kaptam megint egy sms-t, hogy elhárították. Ez eddig korrekt. (azt mondták, hogy 72 órán belül megcsinálják) Csak, hogy a packet loss-om 88% a pingtest.net szerint.
Felhívtam őket most vasárnap és jelentettem az ügyeletes fickónak, elmondtam mindent neki, mondta, hogy elkezdik javítani a hibát és megint kért telefonszámot, megadtam hát megint ugyanazt. De ezúttal nem kaptam sms-t, hogy rögzítették. S ma már a második nap fog eltelni, hogy se sms, se hívás, se javítás.
Packet loss meg vagy 88% vagy értelmezhetetlen a teszt! (gondolom azért mert 100% a veszteség). Most is azt mondom mint ott a fickónak, hogy ugye nem kell elmagyaráznom, hogy ez mit jelent?
De nagyon nem kóser így a net. Mit tanácsoltok, mit csináljak?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok!
Sajnos még mindig van egy kis gondom.
A speedtest szerint a netem sebessége jó, vagyis, hogy annyi amennyire fizetek (15/0,9), de a pingtest szerint 88% a packet loss.
Felhívtam a 1412-t és azt mondták, hogy erre a bejelentésre nem tudnak hibát felvenni, aztán rövid értekezés után elköszöntem a hölgytől.
Tudnátok segíteni? Mert ők úgy látszik nem csinálnak semmit, de azért az elég trágya, ha a csomagveszteség 88%. Ugyebár ez olyan mintha a net sebességéből levonnánk ezt a a százalékot?
Vagy valami tipp, hogy mit mondjak még nekik ami miatt felveszik a hibát?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok!
ERRE valaki? (Komoly.)
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz hackeeeee #21306 üzenetére
Telefonkábelen jön, az DSL, ha jól emlékszem.
Nem sikerült azóta megoldani, akkor egy időben foglalkoztam vele, aztán a suli sok időt elvett, s most megint visszatértem a témához.Roli27
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok!
Volna néhány kérdésem, amire szeretnék választ kapni.
Először is: eddig DSL Családi díjcsomagom volt, aminek most járt le a hűségideje, szeretnék nagyobbra váltani, viszont csak 1 év hűségidőt akarok rá kötni, de az oldalon, amikor rámegyek arra, hogy díjcsomag váltás, akkor csakis a 2 éves hűségidővel rendelkező kínálatot adja be. Mitévő legyek?
Másodszor: honnan tudhatom, hogy az én vonalamon jó lenne-e a NetMánia M? Csak mert mostanában, még ez a kisebb DSL Családi sem hozza azt, amit régen tudott....
Harmadszor: a modemrouterben lévő dB értékeket mennyire kell komolyan venni?
Nekem EZT mutatja."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok.
Erre tudtok valamit?
"Harmadszor: a modemrouterben lévő dB értékeket mennyire kell komolyan venni?
Nekem EZT mutatja.""Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz dchard #32701 üzenetére
Üdv!
Köszönöm szépen a felvilágosítást!
Szóval a mostani 15 megás netem még pont belefér a jelerősségbe, de nagyobbal már necces lenne. Még jó, hogy lakcímre méretezve ajánlják a 20 megás netet is.... Persze tudom, ha megvan a garantált, akkor ők már boldogok, de én nem.
Egyébként régebben az a sebesség érték nagyobb volt. Talán most azért csökkenhetett, mert terhelődött a vonal, vagy nem tudom."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz djculture #32719 üzenetére
Igen, ez nekem is így volt. Régen hasított minden. Megvolt a sávszélesség és ment a torrent is nagyban. Most bezzeg, torrentet agyon kell korlátozni, s így sincs meg a sávszélesség (csak a garantált, de hát az sokkal kevesebb, mint a reklámozott).
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Na sikerült a szerződés újrakötés telefonon keresztül. Még hogy könnyebb....
Viszont annyi haszna volt, hogy legalább így engedték azt, hogy 1 éves hűségidővel kössem, mert interneten, csak 2 évet enged. Ez is nevetséges..."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok!
Ha megszüntetem a T-Home-tól a szolgáltatásaimat (internet+telefon), akkor a @t-online.hu-s e-mail címem is megszűnik létezni?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Ajjaj, nem jó hír. Van a családban, aki ilyen e-mail címre állt rá, de a netet meg le akarom cserélni, mert mindig keszegeskednek.
Meg azt se értem, hogy a hűségidős, kedvezményes időszak lejárta előtti hónapokban is miért emelkedik már fel a számlázott összeg a normál értékre."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok.
Most rendeltem meg egy 1000/1000-es netet. Hozzáadtam egy alap telefon csomagot, hogy olcsóbb legyen. Ha jól láttam, így jövök ki anyagilag a legjobban, ha csak az internet kell.
Ha minden igaz optikai hálózat van itt. Nem sokára jönnek bekötni.
A kérdésem, hogy mire figyeljek oda?
A szakember mennyire köteles figyelembe venni a kéréseimet (pl. melyik szobába húzza be a padlásról, stb)?
Milyen modemet adnak(?), van rajta alapból wifi(?), mennyire megbízható?
Illetve bármi egyéb hasznos infó jól jönne."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
-
AssAssynn
őstag
Üdv,
na, ma lett bekötve az új optikai net, majd sebességtesztet is lövök, ha lesz időm. A kérdés:
- ha a gyári eszközt fogom használni Wifi szórásra, akkor milyen pozícióban jobb elhelyezni?
Lapjával, vagy állítva? Illetve milyen magasságban? Feltehetem egészen 2+ méter magasra a szekrény tetejére, vagy jobb lenne derékmagasságban?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Bocsi megint, ERRE valaki? Jó lenne felfúrni még ma.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
(#115873) sziszi-fuszi: Köszönöm! Igazából már ez a "tökmindegy neki" válasz is megnyugtat, csak ne a fúrás után derüljön ki, hogy pont máshogy kellett volna.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok!
Adott egy Telekom által adott ONT (F@st 5655v2). Tegnap egy új eszközhöz a WPS-en keresztül csatlakoztattam, és akkor nem figyeltem, de azóta is villog a WPS gomb az ONT-n. Nem tudom kikapcsolni, hiába nyomom egyszer, többször, hosszan a gombot. Nem akarom, hogy mindenki erre csatlakozzon a közelben, ezért szeretném leállítani. Hogyan lehet?
Bekapcsolni hosszan nyomva kellett."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Ez a gyári ONT (F@st 5655v2) másnál is ilyen rossz?
Most például, a tabletemnek akartam egy nevet adni, amiről felismerem a csatlakoztatott eszközök listáján, de az apply után csak tölt-tölt, majd kiléptet, és onnantól egy jó ideig nem is tudok már újra belépni, mivel "The maximum count of session is reach for this user".
Sokszor futottam már bele ebbe, és meglehetősen bosszantó, hogy nem tudok apróságokat sem elintézni emiatt.
Különben wifin keresztül csatlakozom az eszközhöz, ha ez számít.
Van erre megoldás?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz enginev3.0 #124237 üzenetére
Szóval ez egyszerűen ilyen rossz?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
A Band steering az miért kapcsol ki magától?
Múltkor bekapcsoltam, működött is, most nézem, ki van kapcsolva mindkét hálózat esetében. Újraindítva volt (ki/be kapcsolás). Ettől történhet ilyen? Az eszköz: F@st 5655v2"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok.
Optikai netem van, és ehhez egy F@st 5655v2 ONT.
Egyaránt a 2.4 és 5 Ghz-es wifi is be van kapcsolva, amire a nyomtató miatt van szükség, mivel az csak a 2.4-es hálózatról működik. Mindkét wifi SSID-je ugyanaz, és a Band steering be van kapcsolva.
A kérdésem az, hogyan tudom beállítani, hogy bizonyos eszközök, csak az 5G-s hálózatra csatlakozzanak fel? Mert sokszor az xbox is arra csatlakozik, de emiatt lassú lesz a letöltés.
Nem szeretném megváltoztatni az SSID-ket. Jó lenne, ha enélkül is lenne rá megoldás. Köszönöm."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz sziszi-fuszi #128100 üzenetére
Hú, hát megnéztem gyorsan, de egyik eszközön sem találtam ilyet, hogy "2,4 Ghz tiltása" vagy bármi hasonlót.
Sajnos mélyebb ismeretekkel nem rendelkezem.#128099Kaba Igen, köszönöm, ezt ismerem, de ha lehet igyekeznék megtartani az egységes nevet. Abban bíztam hátha lesz egyszerűen valamelyik eszközön, akár az adón, akár a vevőn egy olyan lehetőség, hogy melyiket részesítse előnyben.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Hali.
Elköltöztem. Ha a Telekom oldalára belépve, ahol mutatja a számlákat meg mindent, rámegyek arra a Rendeléseknél, hogy "Lecsatolás", és ott rányomok arra, hogy a meglévő otthoni telefon+internet csomagot lecsatoljam, akkor az azt jelenti, hogy teljesen lemondom a szolgáltatás, megszűnik minden előfizetés, és nem kapok többé számát? Mert rányomtam és most eltűnt minden korábbi számla és más egyéb a fiókomból. Kell még valamit tegyek?
Köszönöm.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Köszi mindenkinek, telefonon sikerült elintézni.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.