Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zoltanvegh

    csendes tag

    Kedves T-Home tudorok!

    Mostanában erősen gondolkodunk azon, hogy T-Home-ra váltsunk és odavigyünk mindent. Kíváncsi lennék a véleményetekre, meg esetleg ötleteket is szívesen fogadok, hogy mi lenne a mi esetünkben a lehető legjobb megoldás. Gyorsan fel is vázolnám:

    - A sógornőm lakását béreljük: T-Com-os (ja, bocs, most már T-Home-os) vonalas telefon, Alap díjcsomag, sógornőm nevén. Internet: Vivanet (most már Externet), 1MBit/s, én nevemen. Kábel-TV: UPC, analóg, sógornőm nevén.

    - Úgy gondoltuk, hogy akkor legyen szebb, jobb, gyorsabb és olcsóbb is. Na most a lakás riasztó és a majdani faxolási lehetőség szükségessége miatt a DSL-telefon nem jöhet szóba. Tehát ami maradna: vonalas telefon+net+iptv. Ezt szeretnénk.

    - Hívtam a 1412-t, jó 25 perc után sikerült beszélnem egy hiperaktív, de végre élő emberrel. Ő azt mondta, hogy a legelső lépés, hogy szünetmentes szolgáltatóváltással átmenni T-Home-hoz, majd mikor már benne vagyunk a Mátrixban :) , akkor elindítani az igénylést. Telefonvonal maradna, számmal együtt. Na most ugye itt egyből 3 kérdés is felmerül: az internet jelenleg az én nevemen van, viszont a sógornőm lenne az új előfizető. Megoldható ez így egy lépésben? 2. kérdés: sávszélesség. Most 1 Mbit-em van, de a 2Mbit-eset szeretnénk igénybe venni. Aztán ott van még az is, hogy így, ebben a konkrét esetben is járna/járnának az új előfizetőkre vonatkozó kedvezmény(ek)?

    A telefonos mt. azt mondta, ez lenne a legjobb megoldás. Annak lenne értelme esetleg, hogy lemondani az összes szolgáltatást, úgy ahogy van, és mindent a sógornőm nevére kérni, új előfizetésként (új vonal, új telszám, új net, új iptv). Mert ugye fizikailag ugyanaz a kábel marad a falban. Ez esetben is érvényes a 3 hónap (mármint hogy nem lehet előtte 3 hónapig adsl a dróton)?

    Túl sok kérdés, túl bonyolultnak tűnik ez így nekem. Ha valakinek van vmi jó 5lete, ne fogja vissza magát. És bocsi, ha ilyen hosszúra sikeredett, de nem tudtam rövidebben felvázolni a helyzetet.

    Előre is köszi mindenkinek!

  • zoltanvegh

    csendes tag

    válasz petne #2217 üzenetére

    Petne, köszönöm a gyors választ!

    Igen, azt elfelejtettem megírni, hogy egyik jelenlegi szolgáltatáson (telefon, internet, kábel-TV) sincs érvényben hülyeségnyilatkozat.
    A telefonszám megtartására nincs szükségünk, sőt (állandóan hívogatnak mindenféle véleménykutatók, meg miegymás, de ez most offtopic).
    Akkor tehát ha jól értelmezem, az a legegyszerűbb, hogy a sógornőm igényel a tökúj vonalat, a régit meg mindenestül lemondjuk, ugye? Ekkor sem számít az a bizonyos 3 hónap? (Mert hogy ugyanaz a cím v. vételi hely, vagy hogy is mondta az ügyfélszolgálatos muksó)...

  • zoltanvegh

    csendes tag

    válasz ForRedGlory #2232 üzenetére

    Kedves ForRedGlory!

    Nagyon köszönöm az útmutatást, átgondolva valóban ez tűnik a legjobb/legegyszerűbb megoldásnak. Még egy apró kérdésem lenne a szolgáltatóváltással kapcsolatban: szóval megkérvényezem a szolgáltatóváltást, majd a T-Home regisztrál. Ekkor kell vállalni a hűséget vagy elég akkor, amikor az átírás megtörténik és kérjük a sávszél emelést? Csak azért érdekelne, hogy hűségidő alatt van-e valamiféle külön díja az átírásnak (szeretnénk ezt az egészet a lehető legkevesebb kiadással és a lehető legértelmesebb módon megoldani).

    Köszi!

  • zoltanvegh

    csendes tag

    Sziasztok T-szakértők!

    Egy nagyon láma kérdésem lenne. Március elején új albiba költöztünk, ahová megrendeltem egy csupasz adsl + iptv családi + dsl telefon kombót (tulaj előző tel+adsl előfizuját lemondta, kábelezés már rendelkezésre állt). Március 13-án jöttek az üzembe helyező T-fickók, bekötötték, beüzemelték, azóta két kb. fél órás leállástól eltekintve pöpecül megy a net, hasít az iptv, van telefon, szóval elégedett ügyfélnek mondhatom magam. Az egyedüli problémám az, hogy ha belépek a My T-home felületre, még mindig az írja ki, hogy nincs elkészült számlám. Szerintetek mi lehet ennek az oka? Az iptve-re ugye volt egy 30 napos próbahónap, tehát ha ezt figyelembe venném, akkor kb. ápr. közepétől ketyegne az óra. Most néhányan biztos azt gondoljátok, hogy ez a fazon nem normális. MEglehet, de én meg nem szeretném, ha a későbbiekben ebből probléma lenne, mert végül is van egy működő szolgáltatás, de én meg még nem fizettem érte semmit, holott már 2 hónapja használom. Nem szeretném, ha esetleg "tévedésből" valamiféle késedelmi pótlékot kelljen még fizetni. Szerintetek mi a teendő ilyen esetben? Találkoztatok már ilyennel vagy ez egyedi eset lenne?

    Előre is köszi a válaszokat! :R

    Üdv

  • zoltanvegh

    csendes tag

    Sziasztok!

    Két kérdésem lenne a T-Home mindentudó tudorainak.

    1.) Pár hete többször, rendszertelen időben elfordult, hogy az IPTV-adás képe kimerevedett, ez pár másodperctől akár fél percig is eltartott. Hogy pozitív élménnyel kezdjem, a hibát ma elvileg elhárították, egy nagyon rendes fazon jött ki, aki az alközponttól egészen a HGW-ig végigvizsgálta a vonalat, és az összes lehetséges kötésnél megmérte a jelet. Pár kötés megújításával és a HGW cseréjével végződött a történet. Eddig egy Speedport volt nálunk, immár másfél éve. Igazából eddig nem volt vele gond, szinte már "szerettem". Helyette most egy "echte" kínai csodát hozott, egy ZTE ZXDSL 931VII típusút. Doboz, útmutató nem volt hozzá. Próbáltam keresgélni a neten, meg is találtam a gyártó oldalát, de sehol nem találtam meg a letölthető üzemeltetési útmutatóját. A hosszas felvezetés után az lenne a kérdés, hogy beszerezhető-e ez valahol?

    2.) Szintén IPTV-hez kapcsolódó kérdés: van-e esélye annak, hogy akár a jelenleg letiltott USB-porton, akár hálózaton keresztül lejátszhatók lesznek videotartalmak is, pl. wmv vagy divx-es avi.

    Előre is köszi a válaszokat és szép napot Nektek!
    Üdv
    VZ

Új hozzászólás Aktív témák