-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Atomantiii
őstag
válasz #77646080 #95233 üzenetére
Közben átnéztem és arra jutottam, hogy kihúzok még egy évet a mostani telefonnal, bár talán lett volna kedvemre való készülék, de nem győzött meg teljesen a kínálat. Mondjuk 22 ezret lehetett volna spórolni vele amit kinéztem félig meddig, de nem érzem úgy, hogy kihagyhatatlan ajánlat lett volna.
-
Atomantiii
őstag
válasz #77646080 #95280 üzenetére
"ezt telefonon keresztül érdemes intézni"
Ezzel én is egyetértek, de résen kell lenni, mert pl felkészültebb voltam tegnap, mint aki a telefon másik oldalán volt. Végül én is választottam egy mobilt kedvezményesen az egyik szolgáltatásra vonatkozóan 2 éves hűséggel, de végül a kiküldött szerződésmódosítási pdf-be véletlenül egy másik mobilt írt bele a kedves ügyintéző, úgy egy 10 000 Ft-tal lett volna drágább, mint amit kinéztem, pedig először még mondta is, hogy mennyibe kerül majd havonta, aztán véletlenül mégsem az került lepapírozásra.
Aztán újra felhívtam őket és módosították a megrendelést. Szóval nem árt megnézni, mit küldenek ki szerződésben, persze legfeljebb nem veszi át az ember, csak ne szívassak feleslegesen.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz #77646080 #96980 üzenetére
Volt már itt sajnos olyan, ahol volt 1 db vaskalapos lakó, és akárhányszor tárgyalták lakógyűlésen a dolgot, mindig megvétózta. Nem tudom, azóta meg tudták-e oldani, de volt ilyenre is példa. A teljes sztorira már nem emlékszem.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
kisapa
senior tag
válasz #77646080 #97105 üzenetére
Mellesleg az app egy nagy nulla. Nekem például azt írta az egyik feltöltő kártyámhoz, hogy nincs mobil adat ezért vettem gyorsan 200MB-ot. Ezután megnéztem az akkor még működő webes felületen és kiderült, hogy még volt több mint 100MB. A család többi tagjának a kártyáiról pedig semmilyen információ nem jelenik meg.
-
#19482368
törölt tag
válasz #77646080 #97607 üzenetére
ŐŐŐ lehet én fogtam ki valami jó fej ügyfél szolgálatost, de én csak annyit mondtam, hogy szeretném használni a 5Ghz wifit, és a jelenlegi eszköz csak 2,4Ghz tud. Mit lehet tenni a probléma megoldására. Mivel a Telekom is elsősorban a saját eszközüket preferálja, ezért GLS másnap kihozta. Nekem így sikerült meg szabadulni a Huawei elektronikai hulladéktól.
-
-
#19482368
törölt tag
válasz #77646080 #97648 üzenetére
Na jó, bevallom, egy nyalókát is mellékeltem, hogy miközben a használati útmutatót tanulmányozza valaki, mégis csak jobb a komfort érzet hogy közben nyalókázhat is.
Javaslom, aki vissza küldi az "ONT'-ot mellékeljen nyalókát is hozzá, vagy valami kis cukrot. Ennyit igazán meg lehet tenni, hogy hálánkat kifejezzük azért mert elhozták nekünk a digitális jólét programot. -
b.kov
senior tag
-
aktív tag
-
atala
addikt
válasz #77646080 #99574 üzenetére
Ahogy elnézem, a közelünkben csak Telekom partner van. Akkor lehet, hogy marad a postázás, de van 3 média box, és egy modem.
Ez esetben lemondom telefonon a szolgáltatást, és utána a postán adnak dobozokat a feladáshoz?
Azért megkérdezem ezt az üzletet, hogy átveszik-e. -
DJ. Ru$y
félisten
válasz #77646080 #99585 üzenetére
Partner nem valószínű, hogy átveszi, mert munkája van vele, ha el is viszik tőle, akkor lehet 2 hónapig is nála van, mire elviszik, teszi jobbra-balra, ez az amiért a Partner pont nem szokta átvenni, de neki talán nem is kötelessége, ha minden igaz.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Marci112233
őstag
válasz #77646080 #99856 üzenetére
Holnap hívom őket akkor ma már nem. Egyébként ezt kapom gépen ha be akarok jelentkezni, de telefonon is lényegében ezt írja. (Kép melletti fekete rész a képernyő kiterjesztése miatt van, mert ott maga a TV megy jelenleg is.)
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz #77646080 #102071 üzenetére
Nehogy azt hidd... Telekomnál? Benne van a pakliban, hogy a rendszer addig nem enged szolgáltatást megrendelni, amíg nem cserélődik ki az eszköz, mivel az is benne van a rendszerben. Ilyen simán megeshet.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
-
#81524480
törölt tag
válasz #77646080 #102254 üzenetére
Akkor gondolom ez ilyen "típushiba". Beállítás után is volt egy kis gond, először még nem volt hajlandó 5GHz-n adni a jelet, de később ez is beállt, és azóta viszonylag jól megy.
A Huawei ONT-tól jobb, az sokszor ledobált, nem volt WLAN jel, stb.
Obyboy: Néha érdemes újraindítani. Én hetente minimum 1x restartolom.
[ Szerkesztve ]
-
vitezlejszlo
őstag
válasz #77646080 #102445 üzenetére
Ertem en ezt, de ok azt nem latjak ezalapjan, hogy ma-holnap itt lesz mar digi, es inkabb megvarom a 2-3 hetet es veszek felaron digit mintsem kuzdjek azzal, hogy most en latom hogy van digi, ok meg nem latjak mert a kozpontban meg nincs az adatbazisban a cim. Teccikerteni.
-
atoka1
tag
válasz #77646080 #102465 üzenetére
Az első levágásom nem korrektség kérdése. A házat úgy vettük át, hogy ilyen információkat nem adtak át nekünk. Amit tudtunk, hogy a teljes áramhálózata kuka, a kapucsengő 40 éves kábelei is ott lógtak a falon, szétrohadt tartók, elnyesett kábelvégek. A rohadó, leváló vakolat meg már húzta le a kábeleket. Ezek között volt egy hasonlóan szétrohadt 2 eres kábel is. Ezek mind a falra részben felrögzítve. Ha tudtam volna hogy ebben még van szolgáltatás, természetesen nem vágtam volna el. Könnyű ítélkezni, de ha láttad volna ezt a putri állapotot, szerintem te sem gondoltad volna, hogy ezen nem csak nadrágot lehet szárítani.
[ Szerkesztve ]
-
atoka1
tag
válasz #77646080 #102468 üzenetére
Valószínűleg kikerekedtek volna a szemeim. Ha egyértelműen megállapítható lett volna hogy az a kábel jön valahonnan és tart valahová, ebben az állapotában, akár még nyomozni is lehetett volna. Viszont azt kifelejtettem, hogy a szomszéd engedélyével vágtam le, ugyanis rákérdeztem, hogy azt csúnya rohadást eltüntethetem a házaink között, mert pakolásnál is beleakadunk, balesetveszélyes. Ezután került átvágásra, szóval ő sem volt tisztában azzal hogy ebben a retekben még mehet valami, ahogyan én sem. No mindegy.
Közben beszéltem a Telekommal, elmondtam nekik az egészet, telefonban azt közölték, hogy ez a kiépítés nem szabályos, valszeg már akkor sem volt az amikor csinálták. Kijönnek aztán kitörpölik hogyan lehetne megoldani.
A csípőfogó visszakerült a fiókba (zöldmosolygósfej)
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz #77646080 #102474 üzenetére
Az a helyzet, hogy, ha a szomszéd sincs igazán képben, akkor mindegy is, hogy beszélt-e vele vagy sem, legalábbis szerintem. És ez nem minősíti a szomszédot, mert senkinek nem kötelessége a Telekom nyomvonalait ismerni.
Én mindenesetre örülnék, ha szándékos rongálás címszóval nem varrta volna a javítás költségét kiszállással egybekötve a Telekom.Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
atoka1
tag
válasz #77646080 #102474 üzenetére
Nehéz leírni minden körülményt ami itt fennáll. De lényeg, hogy tudtak a levágásról.
donmackó Tulajdoni lapon nincs erre vonatkozó szolgalmi jog bejegyezve. Ez anno gondolom úgy történt, hogy engedélyt kértek az ilyesfajta szereléshez, vagy nem is kértek csak csinálták, de ezt 40 év távlatából nehéz megmondani. Viszont a ház eladásával a megváltozott tulajdonjog miatt szerintem, nekem újra kellene nyilatkoznom erről, hogy átvezethetik rajtam.
Viszont annak örülök, hogy az ügyfélszolgálat is megerősítette, hogy nem szabályos így. Mindenesetre az ideiglenes kábel visszakerült, hogy legyen telefon és internet. Én rugalmas vagyok, mondtam is, hogy addig maradhat amíg nem kötik át szabályosan. Remélem minél hamarabb, mert vakolatverés, tetőcsere alatt a kábel épségét nem tudom garantálni, és balesetveszélyes is ha az ott csak lógicál, alatta felette mögötte meg ugye dolgozni kell.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz #77646080 #102898 üzenetére
+ Alper
Mielőtt badarságokat beszélünk miért is nem passzol a gigabites csomaghoz a Huawei ONT?
Lehet, hogy kicserélik neki, ismétlem, lehet.
Ugyanis a Huawei HG8245H egy full gigabites router, amely kezeli akár az 1 Gb/s / 1 Gb/s csomagot is, amikor a Telekom elkezdte a gigabites csomagot az 1000/300-as csomaggal, akkor nem volt más eszközük ami bírta volna ezt, csakis a HG8245H, ergo nem is tudtak mást adni. Nem véletlen, hogy a kint lévő eszköz 2 éves... Ennek az eszköznek egyedül a wifije gyenge, ezért a Telekom jelképes 1 Ft-ért minden gigabites előfizetés mellé adott egy D-Link routert, amíg nem érkezett meg hozzájuk a Sagemcom ONT, onnantól a gigabites csomagokra az került kihelyezésre.
Szóval lehet, hogy kicserélik, de akkora fatális tévedéseket leírni, hogy "nem passzol a gigáshoz" stb. annak bizonyítása nélkül felesleges.
Szerk.: A kérdezőnek közel 2 éve nem volt csomagváltása, mivel az 1000/300-as csomag a legrégebbi gigabites csomag, ha most váltott volna, akkor már 1000/1000 lenne a csomag nála és 100%, hogy cseréltek volna eszközt, ha kisebb csomagból váltott volna feljebb.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Gedeon31
addikt
válasz #77646080 #102899 üzenetére
Nekem sem volt velük semmi gondom tavaly szeptember végéig. 8 évig minden tökéletes volt Most a februárban kötött magenta szerződésemmel sem mindig vannak képben. A 11000 Ft jóváírás, amivel többet szerettek volna elkérni a telefonért amit illet volna,azt hogyan lesz vonva majd . Állítólag két havi törlesztőrészletet nem kell fizetnem az biztos. A többit még nem tudják ,hogyan lesz jóváírva.
-
#81524480
törölt tag
válasz #77646080 #102898 üzenetére
Én készüléket (táblagép) is rendeltem az új előfizetéshez. Azt mondta az ügyintéző, hogy a futár hozza majd az új ONT-ot is a tablettel együtt, de csak a rendelt készüléket kaptam meg, az új elosztót nem. Érdeklődtem is az ügyfélszolgálaton, hogy mi van ilyenkor, azt mondták marad a régi... Aztán később már a WiFi szórás is gyengén ment neki, sokszor eldobta a hálózatot, így hibajegyet vettek fel, és akkor cserélték is (természetesen ingyen, mert a csomag része).
-
SV21
tag
válasz #77646080 #105290 üzenetére
Köszi!
Mobil szolgáltatásra mit ajánlottak?
Mert azt vmiért pár száz forinttal többre mutatta neki a rendszer, hiába volt a neten és a szórólapon is ugyanaz. Ezt nem tudta megmagyarázni. Hang+net lett volna akkor, és a hang részére mutatta a többet, a net stimmelt, összehasonlítottuk.
Most csak mobilnet lenne, kíváncsi lennék, így mi jönne ki végül...
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.