-
IT café
Hamis órák itt nem kívánatosak, semmilyen formában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#45302528
törölt tag
válasz mokasirs #182196 üzenetére
Megbízhatóan működő igásló.
Nem egy COSC pontosság, de én szeretem. Nekem 1 hét alatt szed össze 1,5 percet mínuszban, de nem hordom egész nap (napközben is statikus, ülő munkát végzek. Az is számít, hogyan rakom le éjszakára (számlappal fel, le, oldalt). Gyári érték: +25/-15 sec/nap.
Hetente egyszer beállítom (hétfő reggel), nekem ennyi belefér. Ha pontosság kell, ott az RC óra....
Ha jól tudom az ETA 2824-el szokták párhuzamba állítani.
-
#45302528
törölt tag
válasz gipsztigris #182364 üzenetére
Egyetértek!
A Sumonál is olyan a szíj+csat, mintha nem is egy cég készítette volna. Méltatlan ahhoz képest, hogy a tok meg milyen szépen megmunkált.
-
#45302528
törölt tag
Casio G'z Eye action camera:
-
#45302528
törölt tag
válasz yodamastah #183028 üzenetére
Úúúú, ba.....!!!!
Megelőztél egy hónappal! Gratulálok! Milyen?
-
#45302528
törölt tag
válasz yodamastah #183048 üzenetére
ja, ne fájdítsd a szívem, nekem még egy hónapot kell rá várni. Én így látatlanban érzem, hogy ez lesz az én méretem és jó tesók lesznek a Sumoval.
-
#45302528
törölt tag
válasz yodamastah #183116 üzenetére
Én is így gondolom. A Seiko ebben az ársávban simán a belépő svájciak felett van.
Alapból tetszenek a Seiko JDM-jei, de ez a SARX-sorozat nagyon állat lett. Még az SDGM001/003 tetszett nagyon, de az már kifutott. Már alig várom a novembert, hogy meg tudjam én is rendelni.
Gratulálok még egyszer, gyönyörű óra. Majd teszek fel én is képet, ha megérkezik.
-
#45302528
törölt tag
válasz Nekton #183234 üzenetére
Ööööö, akkor ez így félreérthető volt részemről (amúgy nem): nem várom el, hogy előrevegyenek, illetve mindenki dobjon el mindent az én megrendelésem miatt, csak meglepődésemnek adtam hangot, hogy 2-3-et kell várni a szervízben. Ami részemről nem baj, kivárom, csak meglepődtem. Ennyi. Majd megyek, ha sorra kerülök.
Továbbra sem kaptam semmit a postától......
-
#45302528
törölt tag
válasz gyulagy #183339 üzenetére
Azt én írtam a másik topicban, de nem magamtól vagyok okos, a watchuseek-on olvastam.
Amúgy az esetleges félreértések elkerülése végett nem degradálni akartam a jelenlegi és leendő SARB/SARX/SDGM-tulajokat, azért sem, mert reményeim szerint hamarosan érkezik hozzám is egy SARX035.
-
#45302528
törölt tag
Sziasztok!
Rendeltem a DAGAZ-tól egy-két dolgot, meg is jöttek szépen, azonban az öröm nem felhőtlen: a megrendelt lünetta ugyanis hibás. Még az átvétel napján írtam nekik egy illedelmes levelet a honlapon található címükre, hogy szeretném visszaküldeni a lünettát és utalják vissza pénzt. Csatoltam a fényképeket is a hibákról. Ennek egy hete, válasz nem érkezett tőlük.
Az lenne a kérdésem, hogy van-e valakinek ötlete arról, hogyan tudnám rendezni velük ezt a problémát, illetve volt-e valakinek hasonló tapasztalata EU-n kívüli céggel. A termékeket a honlapjukon keresztül rendeltem és PP-val fizettem.
Köszönöm előre is.
-
#45302528
törölt tag
-
#45302528
törölt tag
válasz #45302528 #183803 üzenetére
Sziasztok!
Lezárult a harcom a DAGAZ-zal, a tulaj visszatérítette a hibás lünetta árát, de azért még ő volt megsértődve....
Röviden mások okulására: rendeltem a Sumohoz lünettát és zafírt, meg is jöttek szépen. A zafír hibátlan, a lünetta sajnos gyári hibás volt. Többször írtam neki gmail-en, jelezve a problémát. Hol válaszolt, hol nem, amikor válaszolt, akkor is azt sugallta, hogy biztos én sértettem meg a kibontáskor a terméket (ez fizikailag lehetetlen volt), illetve biztos a posta bontotta ki a csomagot (nem). Amikor ezeket tételesen, fényképekkel alátámasztva cáfoltam, nem is méltatott több válaszra. Egy hetet vártam, majd PP-n keresztül indítottam egy dispute-ot. Szinte azonnal válaszolt.....
Visszautalta a lünetta árát, de még írt egy sértett hangú levelet, hogy merem róla feltételezni, hogy hibás terméket ad le, különben is nem zavarjam többet, stb., stb.
Számomra ez az eset nagy tanulság volt. Persze, hagyhattam volna, 5 ezer forint miatt nem fogok tönkremenni, de nem is a pénz miatt tettem szóvá ezt az egészet.
Soha többet nem rendelek ettől a cégtől semmit......
-
#45302528
törölt tag
válasz yodamastah #184166 üzenetére
-
#45302528
törölt tag
válasz yodamastah #184181 üzenetére
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee...........................
Élőben melyik számlap jön be jobban? A fekete a tied, ugye?
A fehéren még csak kedd van.
[ Szerkesztve ]
-
#45302528
törölt tag
válasz yodamastah #184186 üzenetére
Rövidesen én is csatlakozom.
-
#45302528
törölt tag
válasz 5-ös kezelő #184933 üzenetére
Ahogy korábban nekem is tanácsolták itt: először dispute-ot indítasz a PP-n keresztül az eladóval. Ha nem sikerül megegyezni, akkor jön a claim (panasz). Nekem a dispute-ra 24 órán belül válaszolt az az eladó, aki előtte a sima gmail-es leveleimet válaszra sem méltatta. Úgy, hogy kapásból vissza is utalta a hibás termék árát a PP számlára. Nem is kellett visszaküldenem (mondjuk az érték sem volt magas). De ha vissza is kell küldeni, a PP megtériti a visszaküldés költségét bizonyos feltételekkel.
Egy próbát megér. Ne hagyd annyiban.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen