Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
Nekem is félmillió különbség volt a kettő között, úgy, hogy a Vitarához elég sokmindent vettem/belealkudtam, könyöklő, oldalvédő, csomagtér védő, gumiszönyeg, középső óra, emelő, mankókerék, stb (tavaly leírtam, szerintem). Az S-Cross-hoz is vennem kellett volna elég sok mindent, szóval bárhogy néztem 500e és nem akartam többet költeni. Van az a határ, aminél nehéz, de megállok, ebben az esetben 4,5 millió volt kompletten mindennel, biztosítás, stb, ennél többet semmilyen szín alatt nem akartam költeni, mindenki másképp áll a dologhoz, de szerintem mindnekinél van valamilyen határ, mondjuk a csillagos ég.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
KubanitoS
veterán
Árban van különbség, de szerintem megéri ezt a felárat is a jobban felszerelt, nagyobb és erősebb S-Cross. Persze én hazabeszélek, mert nekem alapból nagyon tetszik a frissített S-Cross, a Vitara pedig nem igazán, szóval nem kell nagyon komolyan venni.
Amúgy meg ha nagyon szőrszálhasogató vagyok, akkor az 1.0t lenne az 1.6 szívó "ellenfele", azzal a motorral pedig egy áron van a Vitarával. De ezt csak mellékesen írom, mert szerintem ezt a motort még én sem merném bevállalni.
Az én kocsim összkerekes, ez egy feltétel volt vásárláskor és itt az S-Cross jó 500-600 ezerrel olcsóbb, mint a szintén összkerekes turbós Vitara S. Érdekes árazás azért.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Vicces képek
- Milyen notebookot vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest