Új hozzászólás Aktív témák

  • Habugi

    addikt

    válasz butch3r #178 üzenetére

    Játékindításnál be tudod állítani hány "Advanced AI" legyen kezdésnél, illetve azt is, hogy közvetlen melléd/a közeledbe tegye-e őket a játék. Ez az Advanced AI beállítás annyit jelent, hogy valamennyi előnnyel kezdenek hozzád/többi AI-hez képest is. :K
    Ha nem akarod nem lesz ilyen és/vagy nem melléd teszi le!

    Nekem nincs különösebb gondom a sectorokkal.. :N
    Ne vedd fel pls de kormányzót is kapnak a sectoraid ugye?!

    Az ominózus beállítás egyébként ami a mezőkön található nyersanyagokat hivatott kezelni éppen akkor építhet bármit/illetve azt amit a 4 lehetőség közül választhatsz ugye mint "fókuszt".., amikor nincs bepipálva.

    Rém faék beállítással kezelem egyébként a sectorokat, függetlenül attól a fókusz éppen micsoda, energy/mineral/science vagy "mindenes".., konkrétan soha shemmi nincs pipálva, az összeset kiveszem már a sector elkészítését követő pillanatban.
    Annyi beállítást kapnak csak hogy mely területre fókuszáljanak, pl energy és azt hiba nélkül végzik is onnantól a továbbiakban. Függetlenül ettől, az adott bolygókon lévő science/hydrofarm stb épületeket is pöpecül fejlesztik időközben.

    Egy okot tudok elképzelni ami megakaszthatja az egész gépezetet/építkezést, azt pedig az hogyha az adott sectornak nincs elegendő saját energy & minerals termelése, mert ugye..

    - amikor megcsinálsz egy sectort, onnantól "bevételének" max 75%-át dobhatja be a birodalmi közösbe, kvázi neked, függetlenül attól milyen specializált bolygók alkotják & hány darab

    - ugye az ember törekszik arra a sectorlinkek kialakításánál, hogy lehetőleg csak maguk a bolygók szerepeljenek benne, illetve a legkisebb erőforrás termeléssel bíró rendszerek mint átkötési pontok, hogy azt a bizonyos 25%-ot minél kisebb/kevesebb helyről nyelje be adott sector..

    - no és most ugrik a majom a vízbe, a fentiek figyelembe vételével simán előfordulhat az a helyzet, hogy van pl egy kisebb sectorod, aminek a saját nyersanyag termelése annyira kevés (25 vagy 50%-on is..), hogy azért nem épít/fejleszt az őt alkotó bolygókon, mert egész egyszerűen nincs miből, a kormányzónak nincs miből gazdálkodnia..! :N

    Rém egyszerű a történet, ennek a helyzetnek a kezelésére van két gomb a sector management panelen, ezek segítségével a birodalmi közösből Te tudsz adott mennyiségű nyersanyagot adni adott sectoroknak.
    Ez nem havi mennyiség, hanem egy fix érték, pl 500 minerals, ami a kormányzó AI általi építkezések/épület fejlesztések alkalmával hamar elfogyhat, ilyenkor újra adni kell.
    Másik megoldás hogy az ember összeszorítja a fogát és csatol adott sectorhoz olyan mineral termelésben gazdag, egyébként bolygótlan de bányászállomásokkal telerakott rendszereket amikért a szíve megszakad mert ugye ilyenkor pl 75%-ra állított sector sarc mellett megy a lecsóba a másik 25%.., kiesik a birodalmi közösből.., cserébe lesz miből gazdálkodnia a kormányzónak és végrehajtani, proper, a beállított módon kezelni és fejleszteni adott sextort. :K

    Őszintén bevallom a magam részéről ez utóbbi módszert kerülöm mint disznó a kést.. :D

    Törekszem minél kevesebb rendszerből összehozni a sectorokat, kvázi csak bolygók és a köztük lévő linkek kialakításához szükséges, a legkisebb erőforrás aldozatokkal járó bányász rendszerek átkötési pontnak való alkalmazásával.
    Amennyiben példának okáért ez pl egy "science sector", kutatás bónuszos kormányzóval, orbitális obszervatóriumokkal stb, 2-4 bolygóval melyek minimum 50%-ban laborokkal (legyenek ezek pl I-es laborok..) vannak megpakolva és minden más csak energy & élelmiszer, adja magát hogy "enyhén" (;]) mineral/nyersanyag szegény lesz a sector, gyakorlatilag zéró termeléssel.
    Magam adagolom ezen sectorok számára a nyersanyagot, adott időközönként a panelen ránézek mennyi tarlakéka van még abból amit adtam neki és ha pl 300-500 mineral alá süllyed akkor tolok még alá egy ezrest, viszont ennek menete elég változó.., pl egy új épület fejlesztés elkészültekor többet is szoktam adni, pl random labor I --> II vagy Powerplan II --> III esetén.., mert rengeteg található belőlük a sectorban/az azt alkotó bolygókon.

    Töltsd be egy olyan állást, ahol tapasztalható az általad le/körbeírt jelenség, miszerint látszólag nem fejlődik a sector, nem épít és nem fejleszt épületeket a kormányzó, nyisd le a management panelt és erős a gyanúm hogy azt fogod látni/tapasztalni, hogy amellett hogy adott sector havi nyersanyag bevétele elég csekély, a jelenleg elkölthető mennyisége/tartaléka is nulla. :K
    Adsz neki egy kis naftát a birodalmi közösből és szépen be fog indulni.., feltéve persze ha van miből beadagolnod adott szektornak, mert éppen nem egy gyártássorozat kellős közepén van és van eltárolt nyersanyagod.

    Energy esetén pl olyan "praktikát"/taktikát alkalmazok, hogy a bolygófelszíneken figyelek rá hogy ne legyen erős túltermelés, mivel a sector fejlesztési mechanika olyan hogy jóval kevesebb szükségeltetik hozzá mint mineralsból. Így kvázi szektorba vétel után, 75%-os tax mellett az a bizonyos 25% lecsó is elég kevés lesz.
    Amint bedobja a játék, egyből elkezdem tolni azt a fejlesztést ami azt szabályozza hogy hány szektorba nem vett bolygója lehet az embernek egyszerre és csinálok egy-két olyan bolygót, melyek minél nagyobbat (20+) és a popok élelmezését ellátni hivató hydrofarmokon kívül shemmi más nincs rajtuk csak Powerplan, amennyi kifér! :K
    Esetleg még egy-két általános morál javító épület, boldogság, lakhatóság stb..

    Főbolygó előnyben ugye, amit eleve nem lehet szektorba tenni, érdemes minél hamarabb "átköltöztetni" egy 23-25-ös, lakhatóság szempontjából minimum 80%-os planétára és max energy termelésre berendezni.

    A játék "második felében" pedig már Synthek.., nagyobb Tomb(magyarítással tán "sírhalom") bolygók, koppra rakva Powerplannel, Synth only populáció, extra termelési bónusz és élelmezés sem szükséges! :N
    Adja magát az egésznek az az értelme, hogy ezek a bolygók soha nem fognak sectorba kerülni, így járulnak hozzá leghatékonyabban a havi energia managementedhez, veszteség nélkül.

    No hát ez nem lett rövid, mea culpa, viszont nem igazán lehet ezt normálisan, példákkal szemléltetve rövidebben levezetni.. :B :R

    (#179) Alucard1323:

    Ezen a fórumon, topictól függetlenül rettenetesen alacsony a tolerancia szint amennyiben warezról/virágboltról/"próbaverziókról" van szó, ASZF-et biztos skippelted mint a legtöbben. :)

    No offense, saját érdekedben került ezt a témát a békesség kedvéért.
    Honosítás tudtommal egyelőre 1.3-ig elérhető tartalmi szinten, DLC-k nélkül.
    A készítését végző csapat twitter/egyéb oldalán elérhetővé lett téve próbaverzióhoz való verzió is jó pár héttel ezelőtt.

    Attól hogy Steam Workshopban klattyolod a modot shemmi nem fog történni, ugyanis a játékod nem Steames, kvázi egy nemlétező telepítés mellé nem fog neked semmit letölteni egy számára nem létező játékhoz! :N

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

Új hozzászólás Aktív témák