- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
j-technology
csendes tag
Röviden: felkészületlen, szavahihetetlen cég.
Hosszan:
Egy IPad Air2-ese van a kisfiamnak. A töltőcsatlakozó sérült, ezért csak a töltőkábelt megtámasztva töltött a készülék. Azt mondták meg tudják javítani. Kifejezett kérésem volt, hogy egy-két órára hagynám csak ott; azt mondták megoldhattó.
Egyes szervízek tartanak az érintőképernyő megrepedésétől a szétszedés közben. Rákérdeztem, hogy nekik van-e ilyen félelmük. A telefonos srác konzultált az egyik szervízessel, aki azt mondta nem probléma, ez csak a kevésbé tapasztalt szervízeseknek jelent problémát..
Másnap bevittem hozzájuk. Ismét megbeszéltük, hogy délután 3-4-re el tudnak-e vele készülni. Azt mondták: igen. Megbeszéltük, hogy hívnak ha elkészültek. Azt terveztem küldök érte futárt (sofőrt), aki kiviszi Diósdra, ahol lakunk. Du. 4-ig nem hívtak, ezért hívtam őket. Mint kiderült hozzá sem kezdtek a készülék javításához, mert sérült a kijelző. Egy szabad szemmel nem látható sérülésre hivatkoztak.
Kértem a főnököt, mint kiderült azzal beszéltem. Azt mondta, biztos senki nem mondta nekem, hogy pár óra alatt megoldják a problémát. Kértem, hogy keresse meg a kollégát, akivel előző nap beszéltem, vagy azt, aki reggel átvette a készüléket. Azt mondta, hogy nem tudja megkeresni, mert ebédszüneten van. 4 órakor. :-)
Odamentem szélyesen, és elhoztam a készüléket.
Kérdéseimre, hogy miért nem hívtak, mikor hívtak volna, miért ígérnek olyat, amit nem tudnak tartan i nem kaptam érdemben választ.
Hajnák Attila
-
j-technology
csendes tag
Az iPad Air 2-es története azzal folytatódott, hogy bevittem az WestEnd-be az iSAMURAI-ba. Ott szétszedték és elvégezték a cserét kb 3 óra alatt.
Szóval: ha valami olyan problémája van egy apple készüléknek, ami megjavítható szétszedés nélkül (pl. simogatással, meleg lehellettel, ráolvasással...), akkor érdemes a SmartClinic "megbízható profijaira" bízni. Ha viszont annyira hatalmas, komoly a probléma, hogy a készüléket szét is kell szedni, akkor érdemes elvinni egy szervízbe, például a fentebb említett iSAMURAI-ba.
Hajnák Attila
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...