Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peace

    nagyúr

    válasz NY_A #148398 üzenetére

    Igazából nekem az a legkiábrándítóbb, hogy életemben először engedhettem meg magamnak egy prémium tv-t. Tudom, nem csúcskategória, de azért nem volt ez rossz 2019 nyarán. Erre 5 hónapig hülyeségeket levelezik velem az ügyfélszolgálat és arra se veszik a fáradságot, hogy kiküldjenek egy technikust. Majd pedig közlik, hogy külső eszköz kompatibilitás gond nem érdekli őket, mert az ne ma tv hibája. A XXI. században, ahol a tv már konkrétan egy kijelző, mert média playert, konzolokat, PC-t kötünk rá, minden külső eszközről megy, a tv csak egy megjelenítő. És miután megvetted a méregdrága készüléküket, azután teljes mértékben le vagy **arva. Ez a legkiábrándítóbb része. Egyrészt, hogy a magas ár már nem garancia a minőségre, másrészt pedig, hogy mindig is jelentéktelen kis senki leszel a nagyvállalat szemében. A jogi képviselőjük is akkor húzta csak össze magát kicsit, mikor a testületi tag kijelentette, hogy jogsértést követtek el és magyarázza el miért nem tettek semmit az ügyemben......mennyivel egyszerűbb lenne normálisan állni a fogyasztókhoz.......

Új hozzászólás Aktív témák