- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- OpenMediaVault
- Starlink
- Az AI és a felhő számít, a tiszta energia nem: jó a szén is a tech szektornak
- Hálózati / IP kamera
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
-
IT café
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyeniko
őstag
válasz hardverlog #125945 üzenetére
Szerintem nem ugyanaz, idézet a biztosításból:
"Amennyiben a biztosítás tartama alatt több biztosítási esemény következik
be anélkül, hogy a biztosított termék kicserélésre kerülne, az egyes biztosítási
eseményekre nyújtott szolgáltatások együttes összege nem haladhatja meg a
biztosítási összeget (a biztosított termék vásárlásakor új – számlával igazolt –
bruttó értékét)."Jótállás esetén ilyen nincs! A vevőnek nincs ráhatása arra, hogy pl. a szerviz ismétlődően a javítást választja a készülék cseréje helyett, és egyszer csak "elfogy a keret", melyet követően a biztosító egyszerűen nem fizeti ki a javítás költségeit.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest