-
IT café
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
junior19
senior tag
válasz
direwolf #124279 üzenetére
Azért annyi lényeges különbség van a garancia és a biztosítás között, hogy nincs meghatározva mennyi idő alatt kell a szervizelést végrehajtani, nyilatkozni, hogy javítható-e a készülék. Garanciális javításnál 30 nap után kérheted a cserét vagy bármit, amiben meg lehet egyezni. Elállhatsz a javítástól, vannak jogaid, biztosításnál nincs, a szerviz és a biztosító jóindulatában bízhatsz. Cserekészülék sincs biztosítás alatt, így ha a szerviz 3 hónapot ül a készülékeden, a biztosítóban bízhatsz csak.
codec project
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- PlayStation 5
- Az Intelre mutogat a programokban jelentkező instabilitás kapcsán egy stúdió
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gyúrósok ide!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen