- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz McCartman #251 üzenetére
Nem tom... A ligák a Sompir féle módot használják... Birkuc kicsit leragadt a Challenge -nél. Én Sompir -t ajánlom.
Ja, de nem válaszoltam rendesen. Sompir az Rfactorra fejleszt, Birkuc meg már mint írtam leragadt a Challengenél. Tehát ez két különböző játék, nem öszekeverendő.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz McCartman #266 üzenetére
Olyan nincs. Minden pályához más beállítás kell, ez triviális. Én se tudok még normálisan setupolni, talán egyszer megtanulom. De ahhoz a telemetriából is tudni kell olvasni...
Azért is a mi ligánk egységes setupot használ, mert így csak a vezetési tudás számít. Álltalában azt a setupot használjuk, amit a 2008 -as módhoz mellékeltek.
Don't Tread On Me
-
#70869248
törölt tag
válasz McCartman #266 üzenetére
sajnos túlrészletes a setup rész. Nekem soha nem is tetszett, de tény hogy ha megérted, akkor sokat segít az autó viselkedésének értelmezésében, tudod miért esik be az orra kanyarba, vagy féktávon, miért pattog el egyenetlenségeken...stb.
Sajnos ez az F1 moddokon nem annyira jön ki, de pl. a nemrég megjelent Historic GT & Touring Cars beállításainál érezni, ha féktávra érkezve, túl kevés elöl a bump, és magas hátul a rebound, akkor túl hirtelen érkezik meg a kasztni súlya, és azért blokkol a kerék.
Ezek az F1 moddoknál is játszanak, de jóval kevésbé észrevehetően....vannak lényegesebb dolgok aminek alá kell vetni a spring-bump-rebound beállításokat.Az egyedi setup lényeges dolog, én pl. elfüstölnék egy egységes setup-pal, hiszen nem használok automata kuplungot, ezért másként kell állítani a motorféket-hütést-fordulatot, hogy kibírjon egy versenytávot az autó.
Ez csak egy példa, de lényeges.Nálam jobban bejönne, ha a setup rész azt jelentené, hogy beállva a csapathoz, kérdezz-felelek módon történne az állítás, ikszelgetni kellene a benyomásainkat, és a progi állítaná az autót,....és inkább jobban ráfeküdnének a telemetria értelmezésére.
-
#70869248
törölt tag
válasz McCartman #278 üzenetére
A real feel ffb-t ajánlom mindenképpen, sokkal jobb lesz töle a visszajelzés.
Maga a progi azt csinálja, hogy valóban a felfüggesztésből számolja a force feedback hatását.
Nincsenek kamu rázkódások, ilyesmik. Szal mindenképpen használjad, de ha speciálisan az Rf1frt-hez kell, akkor az ottani fórumon kérj segítséget, biztos hogy jó lesz. -
PazsitZ
addikt
válasz McCartman #317 üzenetére
Motor teljesítmény
ideiglenes motor teljesítmény növelés elvileg ezt benyomva (bár sose használtam) rövid ideig növeli a teljesítményt
fék arány (első) : (hátsó) a fékerő milyen arányban hasson előre avagy hátra (telitank-ürestank esetén is változik az ideális)
Traction Control "felülírás" -->kipörgésgátló kikapcsolása ha megakarsz fordulni ezzel azonnal kipörgetheted a kerekekket
indítási segédlet ezt benyomva nyomhatod a gázkart, majd felengedve "elrajtoltat"- http://pazsitz.hu -
-
Motion_Blur
félisten
válasz McCartman #319 üzenetére
55/45 és 60/40 között ideális általában a fékerőeloszlás pályától függően. TC-t meg alapból kapcsold mégis csak 2008-at írunk
Próbáltam TC-vel menni Valenciaban és közöm nem volt ahhoz az időhöz, amit TC nélkül sikerült hozni. Szeritnem a stabbal is ugyanez a helyzet, ha féktáv elején/közepén kicsit megblokkolod a kerekeket, sokkal nagyobbat lassulsz, mint "ABS"-el, csak nyilván a fékúton folyamatosan engedni kell fel a féket, hogy a fordulásnál már időben el tudd fordítani az autót
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
PazsitZ
addikt
válasz McCartman #319 üzenetére
Motor teljesítményt 10esre szoktam tenni. Versenybeállítás kérdése, hogy túlmelegedhet-e
Ez ellen mondjuk nagyobb radiator-ral (hűtéssel) védekezhetsz. Viszont nagyobb hűtővel lassabb leszel...
Teljesítménynövelést még nem használtam.
Fékerőelosztás fontos lehet. Ha jól állítod be jelentősen csökkenthet a féktávod! Olyan 60-40 elosztásból indulj ki szvsz. De ha különböző elosztást próbálgatsz majd érezni fogod. Érdemes lehet futam közben is állítani esetleg.(bár én nem nagyon szoktam pedig kalibrálva van )
TC akkor hasznos, ha megpördülnél, gyorsabb megfordulást nyújt, mint mondjuk Y-ozni.
Indítási segédletet jelenleg használom, nem tudom tényleg ér-e valamit. Régebben egyáltalán nem használtam, mégis voltak jó rajtjaim...- http://pazsitz.hu -
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...