- Linux - haladóknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Huroq
senior tag
válasz harylmu #13343 üzenetére
A chates support szerint nincs teendőm. A kereskedő nem igényelte az összeget, nem kell vele foglalkozni. Nagyon kis rendesek. Nem baj ment a képernyőkép a beszélgetésről. Majd leverik a Revoluton ha mégis gond lesz belőle. Mondjuk volt egy 21k -s Simple feltöltésem is azt is sztornózták, de a számlámon meg ott a pénz. Nem tudom elképzelni, hogy ha nem rendeződik a dolog, akkor ebből ne legyen nagy gond, főleg ennyi ki nem fizetett termék/ szolgáltatás után.
-
UberMutant
őstag
válasz harylmu #33011 üzenetére
csináltam hasonló mutatványt.
nem zároltak, csak megkérdezték honnan a pénz.
válaszul a kincstári egyenlegközlőt lehet megmutatni nekik, hogy eladtad és kivetted a pénzt.ha ügyes vagy úgy időzíted, hogy minél kevesebbett kelljen várni arra, hogy kiizzadja a kincstár az elszámolást.
amúgy , ha revolutról el is tünteted a pénzt, akkor már nem fog számítani, hogy meddig tart az ellenőrzés. készülj, hogy értetlenek és 3-5 ügyintéző is megkérdezi azt, amire már válaszoltál.
-
kmarci25
veterán
válasz harylmu #33013 üzenetére
Írj a supportnak, hogy ezt tervezed, és nem szeretnéd, ha zárolnának. Nálam is volt ilyesmi, pár millió forintot tettem fel, és váltottam euróra. (Én már pár éve használom, napi szinten a kártyát.) Írtam a supportnak, rögtön válaszoltak, hogy nyugodtan csináljam, nem lesz gond. Nem is lett. Írd meg nekik Te is, hogy mi a helyzet, aztán vagy vizsgálnak előzetesen, avyg megírják, hogy mit várhatsz.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
koko52
veterán
válasz harylmu #33011 üzenetére
14 000 eurót váltottam forintra, dollárra. Semmi gond nem volt.
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
kmarci25
veterán
válasz harylmu #33080 üzenetére
Velem is ugyanez volt. Én is aggódtam, mikor a support nagyon nyugtatott, hogy nem lesz semmi probléma. Nem lett volna kellemes, ha nem tudok a nyaralás végén kártyával fizetni... De nálam is minden oké volt, azóta se cseszegetnek. Mondjuk előtte váltottam premiumra is, gondolom ez is számít náluk.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NBA és kosárlabda topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...