Új hozzászólás Aktív témák
-
kelzsoca
félisten
SiRFstar IV-es chip van a készülékben, nem került bele másféle.
(#1598) syphone
Privátban is kaptam ilyen jellegű megkeresést, de ide válaszolok:
A frissítést csak az tegye fel, akinek tényleges gondja van a készülékkel, egyéb esetben nem szükséges, vagy inkább azt mondom, érdemes lehet megvárnia az Ice Cream Sandwich-et, és egyből arra frissíteni.
(#1595) Loituma69
Remélhetőleg az ICS-el nem lesznek ilyen problémák (majd lesz más )
[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
-
r66
aktív tag
válasz Loituma69 #1595 üzenetére
Legyünk pozitívak: már fut ICS WayteQ tableten, illetve az xTAB-50-esnél kijött hibákra is figyelni fognak. Vannak már tapasztalatok. És már nincs az a nyomás, hogy mielőbb piacra kerüljön a készülék. Szerintem az ICS tisztességesen meg lesz csinálva. Abban bízok, hogy még a garancia időn belül kijön, mert (50 évesen ) én már inkább a szervizben bízok, mint magamban
[ Szerkesztve ]
-
tjb007
nagyúr
-
badpad1979
csendes tag
válasz kelzsoca #1592 üzenetére
ez érdekes mert nekem semmi nem volt választható, sőt még az új készülék szállítási költségét (csereutalványt kaptam) sem nagyon akartak a wayteq elfogadni, az IT-futár (ahol vettem a készüléket) ő vállalta be magától...
Úgyhogy ez az ajándékcsomag valami hozzám nem jutott el!
-
laszlohu
addikt
A Google I/O - n láttam az ICS utódját a Jelly Bean - t,
ez a 4.1 -es Android,
amiben az Adobe flash player nem lesz elérhető,
ui. csak a HTML5 lesz elérhető.Előny az ics- sel szemben:
az érintőképernyő gyorsabban reagál[ Szerkesztve ]
-
kelzsoca
félisten
válasz badpad1979 #1612 üzenetére
12 készülék volt szervizben, akikkel tudtommal telefonon tartották is a kapcsolatot, értsd: x időközönként értesítve lettek, ezt szerintem az itt jelen lévő pár user tudja is bizonyítani.
Eleve érdekes hogy csereutalványt kaptál, mikor a szervizbe leadott készülékek helyett mindenki új készüléket kapott.Közben visszanéztem:
Ezt írtad korábban:
Vissza a szervízbe (persze jó pénzért, mégis 35eFt-t fizettem a gépért), majd 1 hét múlva jelzik, hogy nem javítható, csereutalványt kapok
Tehát egy hardverhibás készülék helyett kaptál csereutalványt (ami vagy pénz vissza vagy másik új készülékre jogosít) a többiek viszont 6 hetet vártak a javításra!
Amennyiben az általad leadott készülék is szoftveres problémákkal küzdött volna, és 6 hétig áll a szervizben, biztos megkaptad volna amit a többiek.
[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
-
bolcsodal
addikt
Valami hasonlóra jah.
Csakhogy ON is legyek. Volt itt valaki korábban, aki említette hogyan lehet rábírni Opera Mini-t a Flash lejátszására. Jelenleg elég gyors a böngésző maga, de flash-videókkal meggyűlik a baja sajnos.
A natív böngésző, amit a WayteQ rápakolt egyből a Natív videolejátszó progit indítja ilyenkor, ami tökéletes megoldás lenne az Opera Mini-nél is, ha lehetne ilyen beállítást találni.
They drew first blood....
-
Imdre
aktív tag
válasz kelzsoca #1614 üzenetére
Szerintem tök mindegy milyen hibája volt, akkor is cserélni kellett volna közvetlenül a forgalmazónak. Háromszor akartak volna vele futárdíjat fizettetni, holott nem Ő tehetett a hibáról. Az első rendben van, hiszen webshop-ból rendelte, de még a második is (bár hogy egyből felmerült ez a költség is...). A harmadik viszont már végképp pofátlanság. A gyártó hibájából a felhasználót verni költségekbe és kiszúrni a szemét egy csereutalvánnyal
Az IT-futár korrektebb, mint a gyártó hazai képviselete ... - no comment...
Annyi kellett volna, hogy: Uram, megfelel, ha küldünk Önnek egy, a hibással megegyező típusú cserekészüléket, vagy választ termékpalettánk egy másik típusából - vagy ez annyira nehéz?
Én megértem, hogy többen heteket vártak (sőt részvét és respect), de attól még Ő is többet érdemelt volna egy fecnitől.Én a világért sem akarok Veled kötekedni (tisztelem a munkásságod), de a Wayteq-el való együttműködés miatt szerintem kicsit a gyártó felé billenve ítéled meg a helyzetet - nincs ezzel sem gond, csak a felhasználói oldal felé máshogy jön le.
Az viszont pozitív, hogy jó irányba halad a fejlesztés, mert ígéretesnek tartottam ezt a kütyüt, még nálam volt (2 nap).
[ Szerkesztve ]
-
badpad1979
csendes tag
válasz kelzsoca #1614 üzenetére
csak halkan jegyzem meg (mindféle negatív, irónikus stb. hangnemet mellőzve), hogy már 1 hónapja lassan nincs kütyüm... tehát lehet, hogy 1 hetet tett ki a szervízidőm, de a csereutalvány megérkeztetése nekem, visszaküldése az IT futárnak, majd náluk a cserekészülék utalvány érvényesítése, a készülék elküldése nekem (ami még mindig nem jött meg), tehát lehet, hogy gyorsan át lett préselve a szervízen (jún. 14 vagy 17-én lett az utalvány kiállítva, kb. előtt 1 héttel elpostázva), de már július 3. van.....
Tehát ezzel a megoldással nem a wayteq-nél állt a cucc, hanem kicsit postáztunk + az IT futárnál "van" a labda...
Félreértés elkerülése végett, most hirtelen nem a kárpótlós táskára meg erre arra hajtok, csak egy negatív példát is felhozok
[ Szerkesztve ]
-
tjb007
nagyúr
-
tjb007
nagyúr
válasz karicsek #1627 üzenetére
Nincs neki külön típusa, sima 5V-2A miniUSB -s töltő.
(#1628) r66
Így már megfelel ?
Mivel az egész EU -n belül kiszolgál ezért logikus, hogy euróban is fel vannak tüntetve az árak. -
kelzsoca
félisten
Miért, a készüléked bent volt 6 hétig a szervizbe?
Mire Te beadtad, már megvolt a megoldás a problémára, egy szoftverfrissítés miatt sehol nem adnak új készüléket, akinek bent volt 6 hétig pedig mint írták azért kaptak, mert az agyontesztelt és használt "leélt" készüléket mégsem adhatják vissza, hiszen mindenki szinte új készüléket küldött be.
(#1625) badpad1979
Értem, a szervizből viszonylag gyorsan kiért a történet, de egyéb helyen megakadt..
[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
-
kelzsoca
félisten
válasz badpad1979 #1632 üzenetére
Ez igaz, viszont ennek a gyártóhoz vagy szervizhez nincs már köze, tehát ott lehetne siettetni a folyamatot ahol elakadt, ha jól értem a kereskedőnél.
https://vertigostore.eu
-
badpad1979
csendes tag
válasz kelzsoca #1633 üzenetére
nem akarok kötözködni, csak a kicsi magyar valóság, amiről beszélünk...
ez nem szól másról csak a felelősség / feladat áttolásáról másra, akinek a mozgástere sokkal kisebb (viszonteladó), majd az ad neked egy másikat, vagy megegyezel vele..... MERT kérdésem: a wayteqnek nem lett volna olyan készüléke, amit el tudott volna küldeni, ha a visszaküldött eszköz javíthatatlan?
Minőségirányításban dolgozom, tehát ez a hozzáállás számomra érthetetlen / elfogadhatatlan...
Most utána néztem a levelezésemet (itthoni) május 28-án már nem ment a készülék, kb. 2-3 hétig volt nálam, azóta a "bürokrácia" útvesztőjében ténfereg.....
Sorsom elfogadom, de ezt nem így kellett volna lekezelni...
Ez kb. olyan, hogy van egy szériahibás gumi típus (egy batch), és a gyártó azt mondja, hogy ő ad egy papírt, hogy annál a kereskedőnél kérjél egy másikat (ami lehet, hogy szintén hibás), ahol megvetted legelőször....pedig ha valami széria hibás (már pedig ez széria hiba, függetlenül a kibocsátott darabszám / hiba aránytól, mert sok embernél azonos hiba merült fel!), akkor a gyártó felelőssége a kártalanítás!
ezzel befejezem off-om és bízom benne, hogy a fórum már csak a készülék pozitív oldalát domborítja ki....
-
Loituma69
őstag
válasz badpad1979 #1634 üzenetére
+1
-
kelzsoca
félisten
válasz badpad1979 #1634 üzenetére
a wayteqnek nem lett volna olyan készüléke, amit el tudott volna küldeni, ha a visszaküldött eszköz javíthatatlan?
Nem, mert az összes készülék elfogyott, nem tudott volna miből cserélni, ha akart is volna, viszont a kereskedő(k)nél még lehet hogy volt szabad példány, nyilván ezért kaptál csereutalványt.
https://vertigostore.eu
-
badpad1979
csendes tag
válasz kelzsoca #1636 üzenetére
megfelelő emberrel lehet korrekten vitázni, most kipécéztelek, sorry...
De: az 1000 (kereskedelembe kiadott, ha tényleg ennyi) készülékre jutott 12 csere (valahol ennyit írtál, a "központban) - ez kb. 10000 PPM mutató, valahol ezért akasztás jár - , ez alig 1% backup, egy olyan készüléknél, amivel a gps-android piacra akarnak betörni... főleg olyan szempontból nevetséges a dolog, hogy úgy vannak vele, inkább a kereskedő készletéről kapja meg a delikvens a cserekészüléket, nem pedig tőlük, akik képesek lennének egy "tesztelt" hibátlan készüléket biztosítani a javíthatatlan helyett....
és főleg úgy (bármely testrészemet felajánlanám a fogadásba), hogy a tesztelés időszak hiányos volt, mert a készülék FŐ funkciójával volt a baj.... nem a hangerő szabályzóval, nem a hangszórójával, hanem magával a GPS jelfeldolgozással....ui: a kapitalizmus egyik mondása: Mindig a vevőnek van igaza!
ui2: a Wayteq, honnal a rákból tudta volna a kereskedő készletén van-e ilyen készülék vagy nincs... felhívtam a kereskedőt, hallottam a telefonban, hogy nagyokat pislog, mert ilyenről még Ő sem hallott / nem fordult még elő vele....[ Szerkesztve ]
-
kelzsoca
félisten
válasz badpad1979 #1637 üzenetére
Nem vitázunk, beszélgetünk
Az első szállítmány ide 1000db volt, ezt széthordták nyilván a nagykerek, partnerek stb..
Mint olvastad a szervizbe küldött készülékeket a WayteQ mindenkinek cserélte és nem csereutalvánnyal, nyilván ha tudnak miből cserélni úgy tesznek, esetedben nem tudtak.
Ha gondolod fuss még egy kört a WayteQ-el, bár ez nem náluk akadt meg, de hátha tudnak valamit segíteni.
https://vertigostore.eu
-
badpad1979
csendes tag
válasz kelzsoca #1638 üzenetére
nem fogok futni, mert passzívak mint a betonfal
pont ezt mondom, nem tudhatta, hogy van-e a kiskernél, azonnal lőtte a csereutalványt, mindenféle telefonos egyeztetés nélkül...én érdeklődtem, what' up, erre azt mondták, hogy már a csereutalvány a borítékban van...
megadtam a telószámomat, felhívhattak volna, hogy megbeszéljük mi legyen.
de ha már június 15-én (ekkor állították ki az utalványt )elfogyott a cserekészülék (június 7-én érkezett meg hozzájuk a javítandó cucc), akkor megértem (ekkor kellett volna beszélnünk telefonon).amit írtam legelőször... csak most csúnyábban: a szart áttolták a másik térfélre...
-
kelzsoca
félisten
válasz badpad1979 #1639 üzenetére
Azért kaptál csereutalványt mert nem volt készlet amiből cserélni tudtak volna.
A webshop meg nyilván azért tolta ki az időt, mert a forrás (pl: nagyker) ahonnan az árut beszerzi sem tudott nekik adni a termékből.
Lehet jobb lett volna ha a pénzt kéred vissza.(#1640) Misi53
Igen, de a fórumtársnak javíthatatlan lett a készüléke.
[ Szerkesztve ]
https://vertigostore.eu
-
csontosotto
csendes tag
válasz kelzsoca #1638 üzenetére
A legelejétől olvasom a fórumot, az elsők között lett ilyen készülékem, jelentkeztek is sorban a hibák mint másoknál. Nekem tetszik (egyre jobban, főleg amióta tudom hogy lesz rá ICS) kicsit sajnálom hogy nem küldtem én is vissza szervízbe, jó lett volna egy ajándék tok. Nem baj, majd veszek magamnak . Azt hogy Kelzsoca nagyon közel van a tűzhöz már régen levágtam, és le a kalappal előtte hogy sosem csattan fel, mindig nagyon korrektül és kitartóan válaszol mindenkinek, pedig nem lehet egyszerű villámhárítónak lenni mindkét fél (Wayteq- fogyasztók) felé. Örülök a fórumnak, és szerintem igenis intenzíven foglalkozhatnak az üggyel, abba meg bele kellene gondolni hogy piacra dobnak valamit- ami igaz nem lett tökéletes, de valószínűleg szoftveresen azaz egyszerűen javítható- ne gondoljuk már hogy majd mindet azonnal visszavonják, és 150% os kártérítést fizetnek! Szerintem azzal hogy felajánlották hogy aki gondolja, annak visszaadják az árát, ami részükről elvárható volt megtették!
UI.: Kitartás Kelzsoca!
-
Paypass
csendes tag
Üdv.
Lenne egy kérdésem hozzátok vajon mi az a UUID szám?
Köszi!! -
Misi53
tag
válasz csontosotto #1642 üzenetére
amatőr a kérdésem mi is az a ICS( nem vagyok egy bill gates)
-
badpad1979
csendes tag
válasz csontosotto #1642 üzenetére
kitartás én is azt mondom, mert kell valaki aki objektíven válaszol,
De ha nem ajánlanak, hanem adnak, a kettő között van különbség...
-
tjb007
nagyúr
válasz Paypass #1643 üzenetére
Univerzális egyedi azonosító ami a készülék beazonosítására szolgál.
(#1644) Misi53
ICS = Ice Cream Sandwich (4.0), az Android egyik legfrissebb verziójának a kódneve.
-
Imdre
aktív tag
válasz badpad1979 #1646 üzenetére
Maximális respect!
Ez szerintem se járja, hogy kibaszásként a vevő mászkáljon, cirkuszoljon a gyártó szarja miatt. Könyörgöm, a magyarországi hivatalos képviseletről/forgalmazóról beszélünk. Nehogy már ne tudjanak intézni néhány darabot az ilyen esetekre!
És most jöhet bárki, hogy ez a legolcsóbb navi eszköz (android) a piacon. Kit érdekel?
Csak annak jár korrekt ügyintézés, akinek naptárból bizonyíthatóan több hetet kellett várnia??? Most badpad mivel van előrébb Tisztelt Wayteq?
Én sem kívánok a továbbiakban itt off lenni, nem ér ennyit a.. .Van ott már 4.1 is (Jelly Bean), de az itt nem lesz
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Suzuki topik
- Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Politika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...