Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
A Mondeo 125 lovas 1.0T motorja egy szolid chiptuninggal 140ló és 220Nm úgy, hogy bőven van még tartalék benne és nincs koppra írva. Nehogy már az ne legyen elég a napi közlekedéshez egy 1.4 tonnás kocsiba. Ráadásul olyan apró csiga van a motoron, hogy ténylegesen úgy viselkedik mint egy szívóbenzines. Konkrétan semmi, de semmi turbólyuk nincs. Fogyasztása már más kérdés mert semmivel nem eszik kevesebbet mint ha 2.0 szívó lenne.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
Az 50/70/90/130-hoz minek is 3liter v6? Sor4 1.6-1.8 nyomatékra hangolt turbós benzines moci bőven elég oda. És közel sem eszik annyit mint egy elavult benzintemető ókori lelet.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
60km/h-nál? Hatodikban? Jajj... Általában autópálya tempónál a legmagasabb fokozatban mérhető fordulatszám a mérvadó fogyasztásilag. A Lexus RX 300 (3.0 24v V6 klasszikus szívóbenzin) 2500-at forog 130-nál, a Skoda Rapid 1.2 TSI valahol 2900 körül az egy literes C-Max szintén ergo a sokat szidott "downsizeing" turbósok sem forognak 3000 felett pályán. Nem vagyok meggyőződve arról, hogy kímélő bánásmód egy motornak ha 60km/h-nál, hatodikban, 1300-as fordulaton nyektetik.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Automata váltó teljesen megöli a vezetés élményét. Egy nagy ccm erős dízelnél legyen nem bánom oda kell is a brutál nyomaték miatt de egy szívóbenzinesnél mi a f.szanak a robotváltó?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
De az igazság az, hogy még manapság is bőven elég lenne egy öt sebességes váltó a boldogsághoz feltéve ha van némi ereje az autónak. De ugye azzal nem lehet olyan hatékonyan csalni az emissziós méréseken. A hét-nyolc-kilenc fokozatú duplakuplungos automataváltó megint csak nem a user érdekében jött létre. Ha a harmadik tulajnál majd tíz évesen 450ezer kilométerrel a háta mögött szét kell borítani az tuti, hogy azt is megbánja az illető, hogy anno világra jött már a munkadíj összegétől is és a cserélendő alkatrész(ek) ára még sehol sincs. Azért nem érdekes, hogy nemrég még elég volt öt fokozat is a boldogsághoz? W202 C250TD-ben is csak egy sima proli ötös kézi váltó van ráadásul marha rövidre áttételezve (mert üresen is 1,5t az autó) és bőven elég bele. Dinamikus nem zabál pedig forog rendesen a motor. Most meg az utolsó egy literes pöcsköszörűre is rábiggyesztik a hatos váltót.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Cathfaern #89 üzenetére
Szó se róla autópályázáshoz jól jön egy hosszú váltó de szerintem Magyarországon nincsenek akkora távolságok, hogy ez komoly problémát jelentsen bárkinek. Nyíregyháza - Budapest 220km autópályán. Ha 120km/h helyett 160km/h-val tolja végig az ember még egy fél órát sem nyer. A többletfogyasztás viszont fájdalmas lesz.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz #56573440 #94 üzenetére
"A vezetési élmény szerintem a sportolás vonatkozásában értelmezhető, de a sportolós autók közös tulajdonsága, hogy ha valóban jóra csinálod meg az rendszámnak látszó tárgyat se kap itthon."
Vezetési élményt arra értettem, hogy vannak tipikus anti-autók (Prius II) aminek már a gondolatától is a hideg ráz és olyan autók amit egyenesen élmény vezetni pl. Focus ST vagy Astra OPC. És itt nem arra kell gondolni, hogy mivel sportmodell ezért lámpától lámpáig nonstop rúgja neki az ember és minden kanyarba szervdonor módon vakon sodródva esik be és padlón gyorsít ki. Egyszerűen csak élmény őket vezetni, a hétköznapokban is jó vele közlekedni. Nem vagyunk egyformák. Egy ratyi Priusban meghalnék. Belehalnék, hogy a gázpedállal 90km/h felett csak a motor hangerejét tudod szabályozni a sebességet már nem nagyon, hogy nincs futóműve, hogy nincs féke, hogy a kormányzása és a hangja is egy nagyon rossz vicc. Tipikus bácsiautó olyan embereknek akik amúgy rühellnek vezetni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen