Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • siriq

    őstag

    válasz Abu85 #43 üzenetére

    Ezzel semmi gondja nincs az AMD-nek. Itt ugyan API kérdésről van szó, de a hardver szempontjából még mindig a GCN a legokosabb architektúra. Azzal, hogy az MS az X1 API-jának alapjaira készít egy PC-s verziót lényegében ugyanazt a hatást érik el, amit az AMD akar a Mantle-lel. Innentől kezdve az AMD-nek édes mindegy, hogy a fejlesztő DX Nextet vagy Mantle-t használ, a GCN-re írt konzolos optimalizációkat átmenti a PC-s portba, vagyis automatikusan optimálisan fut a játék GCN hardveren PC-n is. A konkurens hardverekre optimalizáció meg nem érdeklik őket. Lesznek stúdiók, amelyek figyelnek majd minden elérhető architektúrára és lesznek amelyek ... hát nem. Utóbbi esetben csak a GCN-re képesek jó kódot írni, mert azt tanulták meg a konzolon.

    Ez elég valószínűtlen. A Mantle közelebb áll a PS4 libGNM API-jához. De leginkább azt lehet mondani, hogy eléggé sajátos a Mantle, még ha a strukturális működése hasonlít is a konzol API-khoz. PC-n sajnos nem lehet olyan alacsonyra helyezni az absztrakciós réteget, mint konzolon, szóval néhol mindenképp szükséges némi kompromisszum. Ugyanezeket meg fogja kötni a DX Next is. Sőt, ennek igazából a több architektúra miatt picivel magasabb szintre helyezett absztrakció kellene, de valszeg úgy sem egyeznének meg a gyártók egy szabványos virtuális GPU-ról, ha a HSA-ról is képtelenek megegyezni, szóval az MS is a Mantle-höz hasonló szintet célozhat meg, aztán az NV és az Intel majd tanítgatja a fejlesztőknek a saját architektúráik működését.

    Eleve kezdjük ott, hogy a PS4 libGNM és a Xbox One DirectX 11.x is félig az AMD munkája. A Mantle pedig kvázi teljesen, illetve mondjuk úgy, hogy a pár fejlesztő azért segített, hogy olyan legyen, amilyet elképzeltek. Az, hogy gyorsan lehet rá portolni szándékos. Ez egy fejlesztői igény volt. Ettől még se a Sony-nak, se az MS-nek nincs köze a Mantle-höz.
    A DICE tudja milyenek ezek az API-k. A PS4-ről portolták a BF4 Mantle verzióját, annak ellenére, hogy a Mantle HLSL-t használ és nem PSSL-t.

    Természetesen a mindhárom API-ban vannak olyan részek, amelyek nem különböznek egymástól. Ettől viszont ezek még külön API-k, csak nagyon hasonlók.
    Tudtommal külön előadást tart a DX-re Johan és Dan. Szóval ennek nem lesz köze az MS-hez. Legalábbis a slotot az AMD bérli nekik. Ettől függetlenül nyilván elmondják ugyanazt, mint a Mantle-nél, hiszen ők low-level API-t akartak PC-re. Sok évnyi könyörgés után rögtön kaptak kettőt. Ők most a paradicsomban érzik magukat.

    Siman bemasoltam a hsz-t. Egyikben ezt a masikban azt irja a delikvens. Magyaraz es magyaraz. A viccet felre teve nem en irtam a hsz-t csak bemasoltam.

    Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.

  • siriq

    őstag

    válasz siriq #48 üzenetére

    Ezekben a hszben latni ahogy tobb honap alatt szeppen eltolodott a velemeny lassan , hogy ne latszodjon. Itt egy topikban jatszodik le. Egy kis finomitas itt egy kis finomitas ott. Mindjart masabb.

    Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.

  • siriq

    őstag

    válasz pakriksz #47 üzenetére

    Jelen pillanatban kevesebb usernek hasznalhato a mantle mint tobbnek. Problemak adodnak mert meg mindig nincsen ertelmes driver. A 10-bol 1 nek megy rendesen nem kielegito. Az uj driverrel 10:3 ra raktak kb az aranyt ami meg mindig nagyon keves. Meg mindig varjuk a mantle-t bf4-hez. Jelen pillanatban meg mindig nincsen kesz. Oszinten, nagyon hosszu ut all a mantle es a bf4 elott. Minden platforom minden modon tamogatva legyen. Stabilan, semmi problemaval. A jatekos tarsaimnak szoktam mondani: nekem semmi bajom nincs a mantleval de amig barmilyen problemad jelentkezik, addig nem hasznalod hosszu tavon. 1 mantle user miatt ne szivjon a maradek 4 ember.
    Nem egy amd vga-t hasznalo ismerosom szeretne nv-re cserelni. Egyebb stb okok miatt. Erdekes modon nv-rol nem akarnak cserelni amd-re. Esetlegesen gondolkoznak rajta de nem akarnak. Remelem ez kielegito valasz.

    [ Szerkesztve ]

    Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.

Új hozzászólás Aktív témák