Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Milán
tag
válasz Steve_Brown #1 üzenetére
Teljesen jogos amit írsz, arra reflektálva, hogy attól is függ, hogy milyen árammal hajtod meg, sajnos (nyilván én sem tudok sokat a témáról) olyanokat hallani, hogy amit megújuló energiával termelünk meg (gondolok itt nap/szélenergiára, az atomot nem sorolnám ide) annak is nagy környezeti hatása van, mert pl a napelemeink olyan alacsony hatásfokon működnek, hogy ehhez képest mire karban kell tartani/ki kell dobni, igen rossz arányt hoz. Ez nyilván nem közvetlen az e-autó, de valamit ezzel is kezdeni kell.
K̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̆˜”*°•.˜”*°• E-L-I-T-E •°*”˜.•°*”˜K̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̠͓͉̭͉̆
-
8th
addikt
válasz Steve_Brown #1 üzenetére
"ha veszek egy új ford focust 1.0 ecoboostal biztos lehetek benne, hogy van egy kocsim amit 150.000 kilométer múlva ki kell dobni a picsába..."
-
KROK640
veterán
válasz Steve_Brown #1 üzenetére
Szerintem az egész villanyautozásnak akkor lenne értelme, ha az általa felhasznált energiát 100%-ban megújulóból vagy nukleáris energiából állítanánk elő. Amíg szén meg gázerőművekben termelt árammal töltjük őket, addig ez csak álszentség.
Már miért menne tönkre egy benzines autó 150 ezer km múlva? maximum is a motor. De egy elektromos autóban amikor 6-8-10 év múlva elfárad az akkupack, akkor automatikusan lesz egy gazdasági totálkáros autója az embernek.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...