Új hozzászólás Aktív témák
-
Clickbait
aktív tag
válasz micafighter #1 üzenetére
Javitva, nagyon szépen köszönöm a figyelmes észrevételt!
Örülök, hogy tetszett.
You got clickbaited.
-
Clickbait
aktív tag
válasz Kristof93 #13 üzenetére
Sajnos nem, AAA cimeknél nem ismerem, de ez közel nem olyan vészes. Gyönyörűen kezeli az engine az 1024-es mapokat, és "sajnos" el is kél ekkora felbontás! Nagyon megizzadtam velük, de Unrealben ez ilyen. De megéri, nem eszi szét a gépet, illetve ekkora felbontás csak statikus helyeken lesz, természetesen fogok használni dinamikus fényeket is (itt számol realtime a motor). Ez viszont sokkal jobban megeszi a hardvert, mint a nagy lightmap. Moduláris falakat használok, darabja 1024 lightmappal. Ez nagyon sok dolog miatt kell, nem csak a vetülő árnyékok minőségéről van szó, hanem a textúra szin átmenetéről is. Ez az Unreal átka.
Ha pedig kezd csökkenni a teljesitmény, akkor jöhet az optimalizálás. De nem számitok ilyenre, jelenleg 120fps stabilan megy a dolog 1000fallal, azaz semmit sem csökkent, a belső benchmark is ezt mutatja. A részecskeeffektet fogják vinni, meg a nagyobb 200.000 modellek.(#8) Pepeeeee
Érdekes volt, kis ismerettágitó olvasmány volt.
Természetesen nem MINDENT én veszek, az túlzás. Lépéshangok, ajtónyitások esetleg töréshangok jöhetnek majd szóba. Hangulaton hatalmasat tudnának dobni.
Sok forrásom jött össze azóta, ingyenesek és fizetősek is egyaránt, remélem nem futok ki belőle.
A Firewach-csal 2 napja kezdtem játszani, nagyon komoly amit ott műveltek.(#5) CaNNa3IS
Nem feltétlen a mintavételről van itt szó, magas minőség alatt inkább a hangok részletességére, teltségére gondoltam. Mindennek klappolnia kell, itt olyasmit értek, hogy az ajtónyitás hangja nem papirzacskó csörgés lesz. Nem sok az a 320, meg még mp3-is, de ide tökéletes lesz, flac-ot meg csak akkor, ha az eredeti hang valóban ilyen formátumban volt rögzitve. Egyébként meg semmi értelme felkonvertálni. Ami elveszett, az elveszett.(#4) snecy20
Példának a The Evil Within-t tudom felhozni, a maga 30 lockjával. Az ott nem véletlen.
Parasztvakitásnak tűnhet, de 30fps-től "filmes". Ha jól tudom amerikai NTSC filmek 29.x képfrissitésűek. Ezért nem is véletlen. Illetve még teljesitményraktárnak is jó, AMD dobta be nemrég a target frameratet, nem kell maxon mennie a kártyának, hogy kinyomja a 30 fps-t. Feleslegesen tudna a kártya 600fps-t, 120fps eleve a maximum, 60fps-nél több felesleges. Illetve 30nál se VSYNCnem kell, meg semmi ilyesmi.
Ez még csak álmodozás, egy kattintással fel lehet oldani, majd eldől tesztek alatt.(#3) neomaster
Hajrá, nagyon ajánlom. Én is haveri körben kezdtem Unity 4-ben, megéri! Főleg ha később is csapatban maradtok. Nekem most itt a közösségi projekt, és a lelkes segitők, nekem ők a csapatom.És szeretném itt is megköszönni mindenkinek a kedves, biztató szavakat! Hamarosan újabb résszel jelentkezem, az pedig már a pályatervekről fog szólni, és a jelenlegi állásról.
You got clickbaited.
-
Clickbait
aktív tag
Természetesen, bár ez a játék kiesik a must have 60 fps kategóriából.
Nem tudom, hogy próbáltad e már az Evil Within-t gyári beállitásokon. Ugye ott van a fekete csik alul-felül, és a 30fps lock. Olcsó "trükk" de átadja. Persze én is feloldottam, de azért a hangulat átjött. Filmeknél zavar a 60fps, 29-hez van szokva a szemem és az agyam. Játékoknál a 30 lehet zavaró valakinek, de szerintem ha keveset is, de rádob. Alapból nem pörgős játék, a darabosság és a lag is jól jön viccen kivűl.Ez nagyon utómunka még, lehet más lesz, kitudja.
You got clickbaited.
-
Clickbait
aktív tag
válasz Keeperv85 #23 üzenetére
Köszönöm a biztatást, nálam Unity 4.6 óta ásta el magát a Unity, utána tértem át Unrealre. Most ha jól tudom a 4.10.2 van, azért vannak még elég komoly gondok, jó pár hete küzdök az árnyékokkal, de úgy néz ki kezdem kitapasztalni, mit miért. Vannak egészen felfoghatatlan hibái, de ezek elvileg szerencsére a 4.11 javitva lesznek. Az most a preview 5-nél tart, arra nem merem frissiteni a projektem még a másolatát sem mert hát na.. preview.
De még igy is jóval kevesebb anyázás van mint Unitynél.
Bevallom, olyan igazán csúnya projekttel még nem találkoztam, ami eljutott odáig, hogy screenshotot tegyenek fel róla. Szóval, hogy csúnya legyen, arra külön oda kell figyelni. Itt még pár fehér, megvilágitott fal is gyönyörű a maga nemében, szóval kis engine. A végén meg kap egy kis tuningot a játék utómunkákkal, és remélem minden rendben lesz kinézetben. Elkövetkezendő cikkekben igyekszem pumpálni a képeket + Flickr galéria, lehet majd onnan ötletelni.
You got clickbaited.
-
Clickbait
aktív tag
válasz Keeperv85 #25 üzenetére
Na az igen, abból van egy kalappal.
Ez már kreativitás függő, ilyenekre nagyon oda akarok figyelni, fontos az atmoszféra. Lesz természetesen mocsok és szálló por, igyekszem mindent eltérőre csinálni, ne ismétlődjön semmi. Szerencsére nagyon igéretes terveim vannak, remélem sikerül egytől egyig megvalósitani őket. Plusz szerencse, hogy nagyon durva anyagaim vannak, amik teljesen dinamikusak. A rozsda, az úgy rozsda hogy látszanak a lebomlott rétegek konkrétan, és a betört fal sem csak oda van festve, hanem konkrétan be van törve rétegenként.
Nyálcsorgatásnak elhintem:Ja, és ezek csak sik képekből vannak előállitva. A motor fogja azzá tenni, ami.
A berendezés meg már a lakberendezői kézségeimre vannak bizva, illetve vannak való életből szedett képeim is, valamennyit próbálok lemásolni csak.
You got clickbaited.
-
Clickbait
aktív tag
Köszönöm!
Olyan bő 3 hete irtam a cikket, nincsen szerencsére kőbe vésve, magamnak egy kis motiváció. Ha nem is készül el fél éven belül, már szalonképes állapotban lesz addigra biztosan. Onnan meg csak igazitások vannak. Valójában olyan fél-1év közé tenném, a legelső verzióban még teljes 1 év volt, de soknak tűnt. De azért halad a dolog, naponta több órán át dolgozok rajta, szerencsére kapok segitőkész embereket akikkel végigvihetem az egészet, és gyorsul a projekt, csak ne menjen a minőség rovására. Addig szeretném elkésziteni amig van rá elég időm.You got clickbaited.
-
Clickbait
aktív tag
Gondolkoztam rajta, még nem volt olyan, hogy ne birta volna. Barátságos az engine, light render húzódhat el, de azt nem renderelek gyakran, a vége felé lesz húzós, de azt egy kölcsöngépen is meg tudom csinálgatni.
Ami most a szemeim előtt van, az még egy vagy két plusz monitor. Mellé izmosabb kártya.
You got clickbaited.
-
Clickbait
aktív tag
válasz Kristof93 #41 üzenetére
Az a jó ebben az Engine-ben, + a folyamatosan haladó pályában, hogy ha a játékos elhagy egy bizonyos területet, megsemmisülnek ezek az elemek, ergó felszabaditja magát a motor olyan dolgoktól, amiket amúgy sem lát a player.
A dinamikus árnyék mentesség nem rossz ötlet, ez meg sem fordult még a fejemben. Keverve van stationary és dinamikus egyaránt. Az első pályákon mindenképpen kell árnyék, az még viszonylag világos lesz. Sötétebb környezetben viszont használni fogom amit irtál.
Igyekszem mindent a lehető legjobb minőségben tartani, mindent el fogunk követni, hogy ne menjen azért a teljesitmény rovására!
You got clickbaited.
-
Clickbait
aktív tag
Erre különös figyelmet forditok, textúrázás terén is merőben más lesz minden, különböző belmagasságok is lesznek, lámpák, szobák, padlók, plafonok és falon lévő eszközök. Szerencsére vannak jelentkezők hangra, modellekre, következő cikkemben mindenkit megjelölök. Több szem többet lát alapon lesznek publikus buildek, bárki letöltheti és ötletelhet.
You got clickbaited.
-
Clickbait
aktív tag
Következő cikkben lesznek már játékból éles képek, egy folyosót szeretnék teljesen kész állapotra hozni referenciának.
Ebben a játékban aligha lesz dialógus, az hatalmas munka lenne. Teljes átgondolást igényelne, ebbe nem merek még belevágni. Ha lesz több projektem, mindenképpen megfontolandó.
Tárgyhasználat egy erős talán, az odébb van, tervben egyelőre nincsen, talán lesznek felemelhető vizsgálgató tárgyak. Inventory csak akkor ha lesz tárgyhasználat, és az is csak átmeneti inventory lesz, nem lehet megnyitni, csak eltárolja magánál a karakter. Esetleg a kezében tartja, semmi komplex. NPC nem lesz, lesz 1-2 alap intelligenciával rendelkező, de kb csak annyi, hogy bárhol tud követni ahol van járható út, illetve fog "látni" is. De ez nem is intelligencia, mert megadott utasitásokat fog követni.Ahogy láthatod sok a talán, ezzel is utalok, hogy ezek az extra funkciók csak fejben vannak eltervezve, vagy még ott se. Maga a játék nem erre épit, annak ellenére lesz élvezhető, hogy túl sok ficsőrt nem kinál. Egyrészt hiánypótlónak szánom, kevés ilyen játékkal találkozni, ami igényes, szép és nem jumpscareekre épit.
Eleve ingyenesre tervezem, tudom a játék korlátait és az értékét.
Ez egy nagy, igényes Unreal techdemo, játékelemekkel. Olyan is eszembe jutott, hogy a játék végét befejezetlenül hagyom, mint a Layers of Fear esetében. Egy nagyra nőtt béta. Bármikor hozzá lehet nyúlni még, lehetőséget adni későbbi fejlesztéseknek, esetleg ha nagyobb támogatásom lesz, akkor visszatérek fejleszteni.De ez messze van, ebbe apait anyait beleadok a segitőimmel együtt! A fogadtatástól függ majd a sorsa.
You got clickbaited.
-
Clickbait
aktív tag
-
Clickbait
aktív tag
Sziasztok!
Jelenleg áll a projekt szemműtétem miatt. A cikk alapjáraton mindig egy hónapos eltolásban van a projekt állapotához képest, emiatt valószinüleg a következő cikkem nem cimlapos, hanem személyes blogbejegyzés lesz!
Addig is türelmüket kérném az érdeklődőknek, hamarosan jelentkezem.You got clickbaited.
-
Clickbait
aktív tag
Megjelent a következő blogbejegyzésem!
Fejlesztői napló IIa. rész
Ez a rész sorra igy fog megjelenni, igyekszem visszatérni majd az eredeti ütemtervhez.[ Szerkesztve ]
You got clickbaited.
-
Clickbait
aktív tag
Igazából erről sokat nem tudok neked mondani, a piacvezető motorokat ismerem, de szerintem ami erre a legmegfelelőbb az a Unity. Sok előnnyel jár, hogy piacvezető, egyrészt könnyebb segitőket keresni, nagyobb support, több anyag, tananyag és még sorolhatnám.
Képekből itélve, simán Unity, az inkább való ilyenre, mint 3D-FPS-re, mint UE vagy CryEngine.
Aztán az elérhetőség sem mindegy, meg milyen nyelven dolgozik stb.stb. és mivel most Unityben dolgozol, előnnyel indulsz.
You got clickbaited.