Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz olbaidhun #30 üzenetére

    Nekem tavoli ismerosokkel csevegesre a Wizz jott be a legjobban. Igaz, a kapcsolasi ido valami rohadt hosszu, de a hang - es kepminoseg egyszeruen verhetetlen. ;]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz htc07 #32 üzenetére

    Johat, semmi sem lehet tokeletes, na.

    Plusz olyankor legalabb biztos van mirol beszelni, erted, segit megtorni a jeget, csupa elony. ;]

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz olbaidhun #34 üzenetére

    Amugy az a baj, hogy univerzalis jo app sajnos nincs.
    Az egyikben az uzenet kesik, a masik az elozmenyeket dobja el, a harmadikban a hanghivas borzalmas, a negyedik meg ertesitest nem kuld semmirol...
    Es akkor meg ezt kombinaljuk meg azzal, amikor vegre megtalaltad, hogy melyik az a program, ami neked jo, aztan kap egy frissitest, ahol ugy megjavitottak mindent, hogy meg az se mukodik, ami eddig jo volt.

    Nincs jo alternativa. Hanghivasra amugy az utobbi idoben hatalmasat javult a faszbuk messenger, dehat ki tudja ez is meddig tart, illetve teljesen esetleges a dolog, altalaban jo, de neha hasznalhatatlan, meg akkor is, mikor mind a ket vegen stabil es gyors wifin vagyunk.
    Mi oszinten szolva azt szoktuk, hogy az elso kontakt az akarmin tortenik, tok mindegy, aztan ha jo, akkor jo, ha meg nem jo, akkor kovetkezo program, amig az egyik jo nem lesz. Vagy, felidegelem magam es ugy dontok, hogy szarok az egeszre es siman felhivom gsm-halozaton, nem erdekel, mennyibe kerul. :D