Új hozzászólás Aktív témák
-
Gróf...
aktív tag
Megelőztél!
Pont azt akartam írni, hogy: Tényleg a sebezhetőségről beszélgettek? Amikor oda van írva a LÉNYEG: A legújabb processzorodat is cseréld le ÚJABB kiadásúra.
Ilyen szánalmas próbálkozást nem sokat láttam az életben.
Egy ideje már vadabbnál vadabb bejelentéseket tesz az Intel. Csak én gondolom, hogy valami nagy gáz van vele? Miért nem jelentenek csődöt inkább?Fogadatlan prókátorokra nem vagyok kíváncsi!
-
nagyúr
Az eladók egy része biztosan, de közel sem mind (van aki butított pl. IGP-re, van aki váltott konzolra).
Itt a vevő az érdekes, mert eme VGA-k, ilyen teljesítmény/ár viszonnyal jó eséllyel el fognak kelni, és %-osan egyre nagyobb részt hasítanak ki a játékosok táborából, mert aki ilyet vesz, az bizonyára gyengébb VGA/IGP helyett lépi meg a váltást.
RyZsa konfig: R5 5600X, Gigabyte X470 Aorus Gaming 7 Wifi, LF III 360 Dark AIO, 4*8 GB Patriot Viper Steel 4400 CL19 KIT, TT TGS 650W RGB, Netac 930E 250 GB, Sapphire Nitro RX 480 8 GB, DELL P2417H *2, Thermaltake Core X31 Riing
-
makkmarce
őstag
nem rendszerről, hanem játékról beszélek. én is ryzent használok, munkára a legjobb, jatékban meg nem zavar az a -3-4-10 fps, de még1x mondom, a játékoknál, főleg a dx11(vagy a hibásan implementált dx12 és vulkan) miatt az 1 szálon futó teljesítmény a mérvadó. Ha megnézel jó pár tesztet, sokszor a cpu fele KV-t főz, mert nem számol semmit se, közben a GPU sincs 100%-on.. na ilyenkor van az, hogy rossz az erőforrás management, mert csak pár szálon kinlódik a proci. Legjobb példa erre a DOOM, ahol vulkán alatt az FX4350 is tudott ultrába 130-160 fps-t (FHD) egy sima 480-assal, dx11-el meg 100-at alig érte el. Amíg nem JÓL IMPLEMENTÁLT vulkán/dx12 -vel jönnek a játékok, addig sajnos az 1 szálas CPU teljesítmény lesz a meghatározó .
[ Szerkesztve ]
okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
https://youtu.be/hzIGD9qJsaQ?t=369
nézd meg, ahol dx11 van, ott csigafutam az AMD, ahol dx12, ott kb pariba vannak.
az, hogy most sikerűlt felsorolnod 2-3 játékot ami épp dx12. Sajnos még túl sok a dx11-es játék.
Senki sem beszélt a magok számáról. Arról beszéltem, hogy a játékok még mindig szálérzékenyek, ha nem így lenne, a threadripper és a xenon mindent alázna gamingben, de a helyzet az, hogy arra pont nemigazán megfelelőek.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
már miért lenne? mert akkor ott se használná a fele threadet? Milyen érdekes, ha dolgozok a gépemen, elérhető a 100% az amd-n.. Tehát megint ott vagyunk, hogy hiába gyorsabb az AMD multithreadben, ha a játék nem hasznája. Erről írok már 4 bejegyzés óta.
okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
A drivernek semmi köze ahhoz, hogy a game engine mennyi magot használ, nézd meg az FPS-t és kész, nincs kibúvó, hogy de akkor is jobb a lassabb, mer az intel csalik. A frekvenciás bohóckodás meg nem érdekel. Kb olyan, mintha egy F1-es autónál nem a gyorsulást, hanem a lóerőt néznéd, és azt mondanád, nem az a jobb autó amelyik gyorsabb, hanem az, amelyikben több a lóerő. Van egy mérés, FPS, megmérettetett és lassabbnak találtatott. Amint elterjednek a normálisan megírt game engine-ek, változik a helyzet, a minél több mag a jövő (asszem a vulkan 20+ threadet is simán kezel), de amíg nem ilyen szellemben készülnek a játékok, addig marad az, hogy bizonyos magszám felett semmi gyorsulás, és a cpu fele teázik.
okoskodom, tehát vagyok