Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz nyunyu #20 üzenetére

    Ja, ennek két oldala van - és egyensúlyt kéne találni. Cégoldalról mondjuk ott van a garancia, azaz ha belenyúltál, már nem garis, de ezt bizonyos esetekben nehéz ellenőrizni. Meg más kérdés, hogy ez mennyire mehet a használhatóság rovására, pont amit írtál.

    "Akkor derült ki, hogy ők nem is hivatalos Apple partnerek."
    Itt viszont ezen a bandán kellene jogilag leverni, hogy ezt nem közölték. Én nem az Apple-t pereltem volna.

    A Samsung itthon amúgy tudja ezt anélkül is, hogy belenyúltál volna. Céges cuccainkat simán dobálja vissza a szervizük, hogy beázott. Szétszedem, semmi nyoma beázásnak :D

    [ Szerkesztve ]

    Mutogatni való hater díszpinty

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz nyunyu #20 üzenetére

    "...ne akarjanak kötelezőnek hazudott plusz szolgáltatásokkal feleslegesen lehúzni."

    Németországban nem kell a márkakereskedésbe vinni éves karbantartásra az autókat. Minősített szabad szervizek is elvégezhetik a karbantartást. Kipróbáltam.
    Az első évben csak olajcsere és a szűrők cseréje volt. Fele áron, szóval örültem.
    A második évben jött a fekete leves. A fékbetétek cseréje nyikorgóvá tette a fékezést. Visszavittem, nem sikerült javítania helyzeten. Azóta rájöttem, a költség minimalizálás jegyében minden cserealkatrész és kellék a lehető legolcsóbb beszerzésből származik. A betétek keményebbek az előírtnál. Ezt többszörösen fizetem meg.
    Hosszabb a fékút és jobban kopik a féktárcsa. Megérte a spórolást? Egyértelműen nem. Hosszabb távon csak ráfizetés. Jobban kopik a motor a hitvány olajtól. ...

    Az érem másik oldala az, hogy a márkaszerviz szerelői sem feltétlenül profik. Sőt. De legalább a karbantartást megfelelően képesek végrehajtani.
    Azt gondolom, a telefon javítás üzletágban sem jobb a helyzet.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák