Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz Fryskitt #27 üzenetére

    utánygártott szarokkal

    Már rakom is a kérdést akkor: ezt tudod definiálni? Ha a Meyle készít egy gyártósoron alkatrészeket és ebből egyik része Meyle dobozba kerül a többi GM-es kékbe, akkor ilyenkor te egy utángyártott szart teszel a kocsidba vagy egy utángyártott szart?
    Mikor megveszem a "gyári" olajszűrőt, ami Hengst, mert hát ott virít rajta ;] tripla áron GM dobozzal és ugyanazt töredék áron Hengst dobozzal akkor utángyártott szart tettem a kocsiba vagy gyárit? És melyik esetben melyiket? Mi van akkor ha nincs elérhető "gyári" alkatrész? Akkor mivel javítok? Egy jó csokor választól jobban aludnék :R

    Amikor az autóban lévő fűtőmotor ellenállás 14 évig elmegy, majd beszarik, mert hát 14 évig ment így szinte elvárás, megveszed a gyári alkatrészt tripla annyiért ami 1 év után kuka, majd újra a gyárit, ami 3 hónap után kuka és a boltostól kérdezve az a válasz erre: ja hát persze, a gyári cucc már rég egy másik beszállítónál van a franciáknál, egy vödör fos az egész, vegyed a Febit, az még mindig az, ami 15 éve is volt és ezzel nincs gondod jóóó sok évig, akkor ilyenkor az ellentmondásokat hogyan tisztázod le?

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • viktorhu

    veterán

    válasz Fryskitt #27 üzenetére

    Szóval támogatnád, hogy letiltson az autó, ha a márkaszerviz helyett a bevált szerelőd cserélné benne az olajat?

  • Tikakukac

    titán

    válasz Fryskitt #36 üzenetére

    Válasszuk ketté: a sufnituning szerelők egy jó része átver, gyárit ígér és nem azt kapsz, ez egyértelműen utángyártott szar kategória és nem kell. Nyilván szar lesz a végeredmény és nincs garancia stb.

    True.
    A másik, ha szakszervíz ajánl választást az eredeti és a gyárival identikus alkatrész között, és a szerelésre és működésre garanciát is vállal, akkor megfontolnám.

    Kb. jogos.
    Harmadik lehetőség, ha az ezeréves harcjárművet viszem a sarki szervizeshez, akkor meg nyilván bármi jó, csak menjen.

    Szintén okés.
    Orvosi műszerekben vagyok inkább jártas, nem szeretnéd, ha nem abszolút tökéletes lenne, hidd el :).

    És itt jön a valódi harmadik választás: márkaszerviz. Elvárásom: maximális, mint neked az orvosi cuccokkal szemben. Minden technológia adott, minden alkatrész adott, minden leírás és szaktudás rendelkezésre áll. Egy fosos tömegautóban, amiből tényleg 30 másodpercenként elmegy 1 darab, az olaj viszkozitását sem sikerült eltalálni, mindezt pokoli drágán. Ez a jéghegy csúcsa van még lentebb.
    És ekkor kanyarodunk fel arra a pályára, amin az Apple versenyez: valódi javítás nincs, csak cserebere, azt viszont rengeteg esetben mocskosul tákolva, borzalmas időkeretekre és ha esetleg bajod van, akkor ott dögölj meg, ahol vagy, majd jól kimoderálunk és az megoldja. iMac Pro stand talán a csúcsa ennek. Apám, hogy eret bírok magamon vágni a mai napig azon a sztorin...

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • Ezekiell

    veterán

    válasz Fryskitt #27 üzenetére

    Tehát csak márkaszervízbe hordod, mindig, mindegyik autódat, és mindenki tegye is így?

    Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

  • Tikakukac

    titán

    válasz Fryskitt #45 üzenetére

    Ezen országok listájából amit leírnál tippre percen belül tudnám hozni az igen vad történeteket. Ez egy jó sztori, örülök, hogy így történt, van Angliában élő barátom nem kevés és vannak cifrázások ott is. Osztrák és német piacon is és amcsiban is.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • CrAzY88

    aktív tag

    válasz Fryskitt #27 üzenetére

    Teljes mértékben egyet kell hogy értsek veled.
    Látom, azért még vagyunk páran akik felfogják a dolgok miértjét.
    Tény hogy így nem lehet otthon kókányolni, de én nem is szeretnék.
    A zugszerviz meg elmehet a fenébe, anno szívtam is emiatt akkor még a Samsung S7 Edge mi mással, mint a kijelzővel...
    2 hétre mentem haza, 2x egy hétig volt a zugszervizben. Egyszer kicserélték a kijelzőt és/vagy üveget, utána meg fel kellett nyitni mégegyszer, mert csak az egyik érintőgomb működött.
    Ugye most felteszi az ember a kérdést, hogy a párosított alkatrészek mit segítenek?!
    Csak annyit, hogy eszembe sem jut, hogy a kókányolás útjára lépjek ha nincs olcsóbb, okosba’ megoldás, és nem vagyok Mo.-on 2 hetet a mai világban mobiltelefon nélkül :W
    És persze hogy melegedett messenger beszélgetés közben, ráésett egy vízcsepp, és a fülemnél szét is durrant az üveg. Ebből az következik, hogy az utolsó legjobb emlékem is rossz a Samsungot, illetve a zugszerviz tekintetében. Ekkor pedig, visszatértem az Almához, és hozzájuk hordom talicskával a pénzt, önfeledten, mosolyogva. :DD

    Szóval, ennyit számit hogy az ember hogy, miként szervizeli a készülékeit, illetve milyen emlékei maradnak az adott márkával kapcsolatban.

    Bocsi hogy hosszú lett, ezt rövidebben nem nagyon lehetne megoldani.

    Lexus IS 300h (XE30), iPhone 12 Mini, Apple watch S6 LTE, M1 Air, iPad 11 Pro 2020+Magic Keyboard, Apple TV 4K, Sony A8

  • joey04

    titán

    válasz Fryskitt #27 üzenetére

    +1

    "Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

Új hozzászólás Aktív témák