Új hozzászólás Aktív témák

  • Rusi

    senior tag

    válasz _seth_ #56 üzenetére

    Nyilván fel-le mentünk, ha csak emelkedett volna az út, akkor nem Lengyelországba, hanem a Himalájára jutunk fel. :)

    Viszont nehogy azt hidd, hogy 1 km emelkedő, majd 1 km lejtő volt nyílegyenesben, közben folyamatosan kanyarok voltak, amin egyébként nagyon élvezetes vezetni, meg a táj is nagyon szép, viszont itt azért nincs percekig motorfék, mert már kapcsolsz vissza, hogy a kanyar közepén kezdődő kövtkező emelkedőn húzzad fel, aztán lejtő, de megint kanyar, fékezés, visszaváltás, majd megint kapaszkodás. Városban biztosan többet eszik az 1,6-os szívónál, de ugyanezen utat megtéve a szívó nem evett volna kevesebbet, mivel vagy eggyel kisebb fokozatba kell fehúzni vagy eleve nagyobb gázzal, nekifutással húz fel az emelkedőn. Mindazonáltal a személyes tapasztalatom is megerősíti azt, amit itt is említettek és gyakorlatilag az összes hazai tesztben is, miszerint a Vitara szívóbenzinese meglepően jó konstrukció, az Euro 6-os agyonfojtás ellenére is jól használható, nem fogyaszt sokat, ráadásul nagyon csöndes (a turbós kicsivel hangosabb, de nem rossz a hangja). Ugyanakkor ha nem a 4WD változattal megyünk, talán még 1-2 decit nyertünk volna, hiszen hiába nem hajtott folyamatosan az összes kerék, a rendszer hajtási ellenállását és méginkább a pluszsúlyt mindenképp magunkkal cipeltük. Valamint azt se feledjük, hogy a turbóshoz hatos váltót kapsz, a benzineshez meg ötöst, ez sík úton, főleg országúti, meg autópályás közlekedésnél (na nem 180-nál) azért számít.

    [ Szerkesztve ]

    Mobilaréna (2010-2017)

Új hozzászólás Aktív témák