Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ljózsef
csendes tag
válasz <Attila> #2055 üzenetére
Egyet tudok érteni.
Olvasgatom itt a hozzászólásokat, véleményeket már egy ideje, és nem kevesen írnak fagyásokról nagyon kevés rendelkezésre állási időről, kijelző sárgulásról,egyebekről.
Állítólag ez a teló prémium kategória, szerintem nem csak attól prémium kategória egy telefon mert tele van pakolva mindenfélével , szép a kijelzője,és persze drága, hanem attól is hogy a minőségi elvárásoknak maximálisan megfelel, minden darabot alaposan tesztelnek a gyárból kikerülés előtt. Ezt mintha a Sony nem tette volna meg. -
Ljózsef
csendes tag
válasz mrlujoak #2065 üzenetére
Kedves barátom Mielőtt megpróbálnál kioktatni.
Attól még hogy a kijelzőket beszállító cégtől veszi a Sony a tesztelés akkor is az ő feladatuk, és nem kerülhet(ne) ezrével a boltokba hibásan. Minden (prémium kategóriát is)gyártó cég rendel beszállítóktól rész egységeket (én jelenleg ilyen cégnél dolgozom) és ha ezek hibásak azt a gyártósori végátvételnek ki kell szűrnie, erre valók a teszt padok, persze ha van ilyen. Illene tudnod ha már hozzám szóltál.
Még szép hogy szó nélkül cserélik a kijelzőt ha már a tesztjét nem végezték el.Az már viszont javított készüléknek számít, és a szervizeket illetve lehet hogy hetekig eltart.
Nem az első fórum amit olvasok, tudom hogy mi a sajátosságuk, kösz a kioktatási szándékot erről is, de ettől még alkalmasak arra hogy felhívják a figyelmet különböző hibákra.
Én egy hozásázóláshoz szóltam hozzá, ő is a hibákat kifogásolta ,mások is, hogy mit illene az ne te mond meg nekem, oké? Köszönöm -
Ljózsef
csendes tag
válasz mrlujoak #2075 üzenetére
Nem kívánok veled vitatkozni mert világosan látszik semmiféle gyártási tapasztalatod nincs!!
De ..... az előzőben is írtam, én jelenleg is ilyen helyen dolgozom!!!! Csak hogy tudd, beszállító ide vagy oda, a minőségi problémákért mindig a kész terméket előállító cég a felelős,( legfeljebb majd rendezi a dolgot a hibás alkatrész beszállítójával) a végtermék tesztelése , kipróbálása mindig A KÉSZ TERMÉK előállítójának a feladata. A hiba a már kész termék tesztelésénél kell hogy kiderüljön nem a vásárlónál otthon.
Részemről itt a vége, ha így sem értem azt már más valakinek írd meg, köszi. -
Ljózsef
csendes tag
válasz attika89 #2080 üzenetére
Legyen szó bármilyen termékről a "prémium" kategóriás készülékeket szélsőséges helyzeteknek kitéve (is) tesztelik. Kijelzőknél az a probléma amibe a Sony belefutott nem egyedi, sokszor volt már hasonló pl monitoroknál is, normál esetben a gyártok számolnak ezzel. A felhasznált anyag minőség mellet a prémium kategória árát az is meghatározza hogy a végátvétel a teszt eléggé költséges, telefonok esetében teszt padokon "nyúzzák" hidegben-melegben és hidd el hogy belefér akár több óra is, a 40 fok nem is olyan szélsőség még.
-
Ljózsef
csendes tag
Világos, egyet értek veled, ezzel semmi gond, tudom hogy nem a Sony az egyedüli aki elkövet hibákat, de ezen a fórumon róla van szó. Az iPhone oldalán ha van ilyen biztos leírják a vele kapcsolatosakat is.:-)
Nem örülünk ennek mert mi vesszük meg mi adunk érte 100-200 ezreket, már ki mennyit.
De a lényeg, ha már "PRÉMIUM" kategóriáról van szó akkor na azzal kelljen kezdeni hogy a vásárlás másnapján már rohanjunk a szervizbe kijelzőt cseréltetni ami eltarthat 2-3 hétig is (a kifizetett 120-130-1340 stb ezredért) mert ugye elvileg nem 20 ezer forintos gagyit vettünk. Márkától független a dolog, de itt ezen az oldalon elsősorban a Sonyról van szó:-) -
Ljózsef
csendes tag
válasz mandras81 #2087 üzenetére
Egyet értünk gyerekek, de hát itt most a Sonyról van szó, nekem is tetszett, még tetszik is, azért olvastam róla itt az írásokat, és remélem ki fogja nőni a gyerekbetegségeit. A gond az sosem vigasz hogy más gyártóké is lehet hibás, mi nem iPhone-t vagy LG-t akarunk venni vagy már valakik vettek hanem Sonyit. A kicsit idősebbek mint pl én még tudják valamikor a Sony maga volt a minőség, évek alatt sem nagyon volt köztük hibás darab,(nem telóra gondol) igaz nem Kínában gyártották
-
Ljózsef
csendes tag
Erről beszéltem, tök mindegy a márka, azért veszel elvileg minőségi motyót mert részben sokat tud másrészt megbízhatónak akarod tudni, hiba nélkül, szerviz nélkül menjen évekig ha kell.
Hogy hol dolgozom azért írtam hogy a vitában világos legyen talán más a rálátásom van arra hogy a prémium kat. mitől az:-) Jó olvas hogy vannak akiknél stimmel a kémia -
Ljózsef
csendes tag
válasz vipnolf #3891 üzenetére
Írod hogy "mikrószálas cuccban tartod" tehát vigyázol rá. A kopás mégis jelentkezett, mennyi idő után? Valaki írta hogy az első perctől kezdve tokban tartja de ahogy mozog rajta a tok meg is koptatta neki is. Más valakinek a tokból ki be rakás közben koptak meg az élei.Egy telefon napi használatra készült (elvileg) nem lehet olyan mint a hímes tojás , de ha még a mikroszólás cucc és a tok sem védi meg mi a megoldás??
-
Ljózsef
csendes tag
válasz Jamesb2 #3957 üzenetére
Igen tudom hogy milyen, volt a kezemben már, de eddig csak olvasgattam róla az írásaitokat hasznosak, tetszik a telefon de a vásárlás még várat magára, eddig a kijelző sárgulás miatt nem kapkodtam vele gondoltam kifogy a hibás széria, a jelek szerint ez nem biztos, Most vannak más nem kívánatos problémák , pl a gyors kopás, vagy a nem jól illeszkedő hátlap, végül is prémium kategória, ha lehet ne legyen ilyen.
-
-
Ljózsef
csendes tag
válasz vipnolf #3963 üzenetére
Pedig ha jól emlékszem a sokat emlegetett "teszt" a minőségi anyag használatot sem hagyja szó nélkül, a náluk járt darab szerintük kitűnő minőség. Lehet hogy a tesztekre elküldött darabok nem egyeznek meg minőségben a szériában gyártott darabokkal????Én is azt gondolom amit te is írtál 150 ezrekért miért ne lenne elvárható hogy ne legyenek ezek a hibák? A sárgulással kapcsolatban már olvastam olyan véleményt miszerint nem széria hibáról van szó hanem elképzelhető hogy előállítási költségcsökkentés miatt olcsóbb segéd anyagokat használtak fel aminek a következménye a sárgulás.
-
Ljózsef
csendes tag
válasz Jaffa75 #3979 üzenetére
Kedves Kolléga
Itt bárki bármiről beszélgethet, normál körülmények között, Nem feltétel hogy ha valaki valamiről valamikor már írt valamit akkor mások hasonlóról nem beszélgethetnek. Ha téged más téma érdekel bátran keress hozzá partnert, nem fogjuk megjegyezni hogy miért éppen az ICS megint a téma pedig nem kevesen írtak már erről is
-
Ljózsef
csendes tag
-
Ljózsef
csendes tag
válasz Jaffa75 #3986 üzenetére
Megint nem jól tudod , sajnos, pontosan azzal kapcsolatban kérdeztem amit olvastam, ha megnéznéd honnan indult ki az a beszélgetés amit Te kifogásolsz akkor most nem váltanánk erről felesleges üzeneteket. Lényeg hogy ami nem személyesen neked szól tedd már meg hogy vagy felfogadod vagy figyelmen kívül hagyod, utoljára írom le, NEM KÖTELEZŐ OLVASNOD AMI NEM ÉRDEKEL!!!
-
Ljózsef
csendes tag
válasz patakidr #4001 üzenetére
Az a mikrószálas nem az amiről a kolléga írt, félre értetted. Amit ti használtatok valószínű polirkendő volt. Nekem is van olyan amiről a srác írt, a Nokiában ezeket használják kijelzők tisztítására, én is használom, tökéletes. A bobozná felsorolják hogy mire javasolt a használata, szemüvegek, optikák, kijelzők karc mentes tisztítására használtató, ez egy nagyon finom agyag sokat használom és valóban karc nélkül tisztít, erre találták ki. Amit ti használtatok nem ilyen volt.
-
Ljózsef
csendes tag
válasz patakidr #4032 üzenetére
Akkor ezek szerint a dobozára nem jól írták, ugyanis itt van előttem és nem kis betűkkel rajta a felírat "Szuper mikrószálas optikai törlőkendő" ha akarod tudok küldeni fotót a dobozáról is, ott van a nevében "Mikrószálas" Lehet hogy létezik olyan amiről Te írsz de amiről a srác írt az viszont olyan ami nekem is van és valóban optikai kendő, de szuper mikrószálas, ez a lényeg
-
Ljózsef
csendes tag
patakidr szerint a mikrószálas és az optika tisztító kendő két különböző dolog, neki már elküldtem róla a fotót ami bizonyítja hogy nem egészen így van. De a lényeg, aki elindította ezt a témát ő nem ezzel tisztogatta csak ebben tartotta, én is használom és tisztogatom is vele minden probléma nélkül. Állítom hogy az "optika szuper MIKRÓSZÁLAS tisztító kendő" semmiféle problémát nem okoz . Ha polírozná a felületet (ami a kopást előidézheti) akkor a nem üveg kijelzőket matt átenné, vagy pl a műanyag szemüveg lencséket, de nincs ilyen.
-
Ljózsef
csendes tag
Csak finoman a sárgulásról, néhányaknak nem tetszik ez a téma Az minden képen érdekes hogy még mindig veszik az emberek a sárguló telókat, pedig állítólag kis szériáról van szó. Nem értem hogy miért nem hívják vissza a boltokból a még eladatlan készülékeket? Megvárják hogy megvegyék az eleve szarokat aztán majd a tulja vigye vissza legyen neki a gondja , meg mérge ha pl 1 hónapig nincs teló, Ahogy ha jól tudom neked.
-
Ljózsef
csendes tag
Világos, én is így látom, de ma nem kicsi a verseny minden számít, az is hogy mennyire korrekt egy szerviz vagy márka képviselet, mert ugye ezeknek a dolgoknak ma már hamar híre megy, ennél kevesebben is buktak már sokat különböző cégek.Biztos nem az én vásárlásom fogja eldönteni a Sony sorsát de én éppen ezért nem vettem még ilyen telót, és hát ki tudja hányan nem
-
Ljózsef
csendes tag
Hát igen, érdemes kivárni Mondjuk a kijelzőn kívül nem keveset írnak a burkolat kényességéről sem, az nem akármi ha még a tok sem védi meg , olvastam valakitől hogy minőségi tokban tartotta másfél hónap után vette észre hogy nagyon finom por került a tok és a készülék közé ami aztán elvégezte a magáét ahogy egészen picit mozgott a tokban a por faján ki is koptatta mindenütt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Iphone 15 Pro Natúr Titán 128 GB Független Garanciális
- Iphone 14 Pro Space Black 256 GB
- LG Wing 5G eladó ! Használt, kifogástalan működésű készülék.
- Apple iPhone 13 Pro Max 256GB MAKULÁTLAN 12 hó jótállással! Számlával!
- Apple iPhone X 64GB, Akku: 100%, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- 1 hónapos - iPhone 14 Plus 128GB Starlight - 2026.szeptemberig garanciális
- KERESEK Iphone 15 pro 128gb/karcmentes kijelző/ 99%+ akksi
- Xiaomi MI A2 Lite kártyafüggetlen
- Eladó/csere 5 napos FÜGGETLEN, 3 év garis 15 PRO MAX Black titan (számla, gari)
- Google Pixel 9 Pro XL 12/256GB 2027.10.03 gyári garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen