Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz #86564352 #244 üzenetére

    És működik. Most olyan is vett sony telefont, akinek ez 3 éve a büdös életben nem jutott volna eszébe, mert bizonyos szempontok mellett konkrétan nincs más.
    Értem amit mondasz és egyetértek a konklúzióddal is, csak azt mondom, hogy szerintem az irány jó, ha meg tudja fogni ezt a kisebb piaci szeletet és nem engedi, akkor simán fennmaradhat, aztán ha nem lövik lábon magukat (tegyük hozzá ebben nagy tehetségek, párszor már sikerült majdnem kivégezniük a mobil divíziót a hülyeségeikkel), akkor van rá esély, hogy szépen lassan beállnak egy adott piaci szintre és ott maradnak, akár picit nyernek is.
    Én nagyon remélem, hogy megmaradnak, mert számomra konkrétan nincs más értelmes választás, csak ha erős kompromisszumokat kötök olyan dolgokban, amikben pont nagyon nem szeretnék.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz #86564352 #244 üzenetére

    ez szep es jo, csak eppen nem fedi a valosagot.

    a Sony Xperia 1 III majusban (!) mar elerheto volt Kinaban, az volt az egyik elsodleges piaca ennek a telefonnak. svedeknel konkretan juli kozepe ota elerhetoek. ez egyebkent stimmelt is, majus vege korul konkretan szinte az osszes review kinai oldalakrol jott, es gyakorlatilag az osszesnel a kameraszoftver volt a fokusz.

    ---

    ha valaki fullos, stock droidot akar ami minden szempontbol remekel, akkor nagyon keves alternativa van. nekem ott kellett donteni, hogy kifuto akcioban benyulok egy 1 IIot vagy megvarom az 1 IIImat.
    - Samsungbol S20 Ultra es tavalyi Note erre csak a szornyen sikerult Exynos volt. 5G FEbolt volt Snapdragon 865, de az fHD. en latom a kulonbseget ekkora meretben, sajnos picit 1440p es 4K kozott is, de 1080p es 1440p kozott foleg. 90 es 120Hz engem nem erdekel