-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
kengyel
nagyúr
válasz piocasember #11747 üzenetére
Ez így elég érdekes, én nem bontanám ki. Egy telefont megérne, az ügyfélszolgálat felé.
kengyel
-
kengyel
nagyúr
válasz piocasember #11749 üzenetére
Csak az Emagot kellene cseszegetni, tőlük lett vásárolva. Pedig az Emag, fent van a Samsung oldalán, partnerként.
Ez lehet, valami újracsomagolt termék.[ Szerkesztve ]
kengyel
-
Teal'C
addikt
válasz piocasember #11747 üzenetére
A szalagra rá van írva, "Ha a szalag sérült ne vedd meg" kb ez áll rajta.
"Nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítés" Nem már nincs kerítés!!!
-
Teal'C
addikt
válasz piocasember #11752 üzenetére
Az emagról lassan könyvet lehet megjeleníteni
"Nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítés" Nem már nincs kerítés!!!
-
zzola
félisten
válasz piocasember #11747 üzenetére
Nyisd ki, ha nem tetszik, elállsz a vásárlástól és visszakapod a pénzed....ennyi.
Mondjuk akkor van cumi, ha karcos a készülék, mert akkor nehéz lesz bebizonyítani, hogy nem nálad történt.
Ha bizonytalan vagy, inkább ne bontsd ki...[ Szerkesztve ]
-
EnterR
veterán
válasz piocasember #11747 üzenetére
Emagtól vetted, vagy az emagon keresztül egy másik forgalmazótól?
PSN ID: marquuard
-
EnterR
veterán
válasz piocasember #11762 üzenetére
Akkor rájuk kell szállnod, ehhez sok sikert.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: marquuard
-
bg612
tag
válasz piocasember #11816 üzenetére
Köszönöm
-
bg612
tag
válasz piocasember #11816 üzenetére
És te kaptál hozzá samsungos papírt vagy pontosan hogy is van?
-
bg612
tag
válasz piocasember #11832 üzenetére
Én neten rendeltem. Nem volt benne semmilyen papír. Külön kellett kérni, amit postán küldtek és nem Samsung van ráírva hanem MS E-Commerse Kft.
Szóval nem értem. Így nem tudom, végülis mennyi rá a garancia. -
piocasember
tag
válasz piocasember #11747 üzenetére
A korábbi emagos ügyemmel kapcsolatos fejlemény. 5 napja vitték vissza a telefont az Emagnak. Azóta minden levelemre az a válasz, hogy még nem érkezett meg a termék. Úgy tűnik gyalog viszi a DPD. Óva intek mindenkit az Emagtól, mert lehet, hogy 50 ember elégedett, de vigyázzon, mert lehet ő az 51. is, aki csakúgy, mint én átverés áldozata lesz, utána pedig az Emag jó multiként mossa kezeit.
-
őstag
válasz piocasember #12008 üzenetére
Nagy az esély rá hogy te egy vissza küldött darabot kaptál, ami nem véletlen nem kellet az előző megrendelőnek sem.
-
Markizmark
addikt
válasz piocasember #12008 üzenetére
Ha korábban kérded, hogy ajánlott-e tőlük ekkora értékben rendelni, akkor odaüvöltöttem volna, hogy NEM. Max pendrive értékben ...
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
balintka
addikt
válasz piocasember #13497 üzenetére
Media Markt webshop is. S7 edge-nél és S8+nál is láthatóan használtat kaptam, mentek vissza elállással.
-
Gedeon31
addikt
válasz piocasember #13497 üzenetére
Két hét az a törvény által előírt idő . Kevés helyen kaptad volna előbb vissza a pénzed,
-
Nekton
aktív tag
válasz piocasember #13925 üzenetére
Mi is a kérdés? Mi lehet a hiba?? Hát pont ott írja, hogy hálózati, vagy szerverhiba!
[ Szerkesztve ]
-
bandi0000
nagyúr
-
mihail38
aktív tag
válasz piocasember #14300 üzenetére
Nálam mind a 4 effekt működik
-
vg
addikt
válasz piocasember #15868 üzenetére
"A frissítés jelenleg Svájcban és Németországban érhető el,"
Ez hogy működik, hogy sim kártya nélkül mondjuk vpn-el fellépek Svájcban vagy Németben, akkor feldobja a frissítést?
-
nagyj74
senior tag
válasz piocasember #18851 üzenetére
Elég. Itt minden törlődik.
De csak ott! -
varos
tag
válasz piocasember #18851 üzenetére
Az a biztos hogy mindenből ki lép előbb, és törlőd , jelszavak, biztonsági elemek stb. és utána csinálsz gyári visszaállítást.
-
sgeza
veterán
válasz piocasember #18851 üzenetére
Ha nem recoveryből csinálod, hanem normál módon a beállítások menüből, akkor nem kell semmi extra. Mindent elvégez, amit kell. Kéri is az internet hozzáférést, hogy kilépjen megfelelően. Nem kell előtte semmilyen fiókból kilépned, mert elvégzi, amit kell. De ha ennek ellenére megteszed, az természetesen csak plusz, bajod nyilván nem lesz tőle.
[ Szerkesztve ]