-
IT café
Samsung Galaxy A3 tudnivalók!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ancsako
tag
válasz
szemesi69 #1697 üzenetére
Szia!
A Mysamsung-ra belépve nincs ott a készülék mellett a Prémium Assistance szolgáltatás "cimkéje".
Neked?! Pedig legutóbb ott volt, ha emlékszel még beszéltünk is róla... regisztráláskor még nem volt, később belekerültünk a kosárba. Most sem az A3, sem az A5, sem az S advance mellett nincs ott. Ha belépek a prémium assistance-ra, azt írja:
" Prémium Assistance szolgáltatás igénylése
Nincs olyan regisztrált készüléke, amihez Prémium Assistance szolgáltatást igényelhet.
Ha rendelkezik az alább felsorolt modellek valamelyikével, győződjön meg róla, hogy a Termékeim oldalon regisztrálta. "EZMIEZ???
Galaxy Note 8, Galaxy watch, Galaxy buds
Új hozzászólás Aktív témák
ma ... de nem győztem fizetni. Az A3 apró, fürge, szuperül összerakott fémházas készülék, mely a prémium minőséget adja meg, csak éppen az árazás siklott félre. Nagyon.