Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CybonTom

    tag

    Nekem kicsit olyan érzésem volt, mintha antigravitációs bolhacirkuszt néznék... még az 1 méterre lévő létrához is alacsony gravitációs ugrásokkal mentek :D Fedezékrendszert ahogy néztem nem sűrűn vették igénybe, max, ha már nagyon kevés volt az életerő, inkább a bunny hopp ment...
    Amúgy én is kíváncsi vagyok, hogy a labirintusos részt (na meg a kontrolleles irányítást) leszámítva, ez mitől nehéz pálya? Így a videót nézve, inkább kicsit repetitívnek tűnik, főleg a templar-os rész, ahol vagy 10-15 percen át ugyanaz van, jön a sárga fény, lődd szét, aztán jönnek ugyanott az ellenfelek lődd szét, aztán megint sárga fény/monsta kombó és megint és megint, aztán végre jön a boss (persze elfogadom, hogy mikor az ember maga játszik vele, akkor valószínű nem érzi elős pár alkalommal annyira ismétlődőnek ezt, mert dolgozik az adrenalin)... ettől függetlenül persze grat nekik a gyorsaságért.
    Van már valami hír róla, hogy jön e hozzá valami olyan patch ami a tartalmat erősíti komolyabban?

  • CybonTom

    tag

    válasz oriic #21 üzenetére

    Egy picit olyan, mintha ebbe az írdatlan nagy fejlesztési (reklám) költségvetésbe elfelejtették volna beletervezni az rpg elemeket komolyan toló fejlesztőket és csak az fps (és a reklám) részleg kapott volna támogatást... mert ez alapján én egy szimpla scifi lövöldét látok, olyan gyermekbetegségekkel, amiket egy komoly cím eleve nem enged meg magának, mert a témában tapasztalt fejlesztők eleve kilövik őket (trade, kereskedők használhatatlansága stb.)... kíváncsi vagyok, hogy milyen hamar kapnak észbe és rázzák gatyába a játékot (mielőtt elfogy az emberek lelkesedése és hirtelen megcsappan a játékos szám, ahogy az ilyen esetekben lenni szokott), mert azért az sem lehet örökké játékos szám megtartó tényező, hogy konzolon nem nagyon van alternatívája a játéknak...

Új hozzászólás Aktív témák