Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
A HW és SW igények terén lehet tudni valamit?
A beépülőmodelles link 404-es.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
hardzsi2
aktív tag
A saját oldalain (https://github.com/GPUOpen-Effects/FEMFX , https://gpuopen.com/gaming-product/femfx/) lévő UE plugin link is hibás...
[ Szerkesztve ]
flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Alapvetően Windows 10-re készült, de openszósz, tehát át lehet írni akármelyik OS-re. Nincs igazán különleges igénye az egyes rendszerek felé, ami ezt nehézzé tenné, sőt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
GodGamer5
addikt
Ilyenkor örülök, hogy 8 magos procim van. ;)
Remélem nem tart évekig, még játékokban is látni fogok ilyet."Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Komplikato
veterán
Ki emlékszik már a Radeon 1000 szériában beígért HW gyorsított fizikára? Vagy ugyanott beígért HW AI számításra? Persze az is vicc, higy a mai játékok még az ezer éves HL2, Source 1.0 fizikáját sem képesek megugorni.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Duck663
őstag
válasz Komplikato #8 üzenetére
Erre gondolsz? Az AMD az ATI felvásárlás után kaszálta el, ahogy több minden mást is sajnos. [link]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
repvez
addikt
Azért milyen jó, hogy ugy 10-15 év után ujra előveszik ezt a fizikai rombolhatóság fejlesztést és megy a hype és nem lesz belöle semmi.
Emlékszem, mikor megjelentek az első PCI x1,x4es foglalatok akkor az volt a mantra, hogy a Havok és a ragdoll dolgokra majd lesz egy dedikált fizikát számoló bővitő kártya.
Sőt már a multicore CPU-kra is ez volt a szőveg, hogy ezután minden magot külön lehet majd használni a különbözö erőforrás igényes feladatokra. ugyan ez volt a Trueaudio-is világmegváltást vártak töle, de mégse terjedt el .
Volt szó külön AI kártyárol is ami a NPC-k okosabb reakcióját eredményezi.ÉS láttuk mi lett belöle, semmi. pár techdemon kivül.
Egy játék volt csak talán egy marson játszódó aminél konkrétan az egyik feature volt, hogy rombolni lehetett a környezetet.
DE azóta is csak azok a tárgyak vannak egymásra hatással amit a tervezők engednek, nem azt amit a játékos akar. -
D.Va
senior tag
Nálam az üti ki a biztosítékot hogy a mai autósjátékok többsége (kivéve pár komoly szimulátort) a DOS-os TEREP2 fizikáját sem közelíti meg...
-
félisten
nekem nagyon bejön még ha a demó direkt el is túlozza, valós játék alatt ebben rengeteg lehetőség van.
Végre egy jó felhasználása a CPU nak játék alatt., Elég érdekes lehet amúgy hogy oldották meg a memóriába való cachelést a GPU val CPu-n át? hogy szinkronizálják össze?És ezeket a gumi kacsákat mikor így ömlenek be miben lehetett már látni milyen grafikai demóban ?
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
repvez
addikt
nos igen, mindig megy a paraszt vakítás, hogy valós fizika meg miegymás, aztán az összes egy árkád valami lesz , ahol 300al úgy lehet egymásnak menni, hogy semmi nem törik le a kocsiról.
Ahelyett, hogy csak a grafikát tuningolnák-bár azt is csak a polygonszámot tolják feljebb, nem a valósabb látványt- lehetne pár fejlesztés a fizikán is már.
A legtöbb FPS-nél a falon se lehet átlőni vagy a kocsikon, meg mindig ugyan ugy sérülnek, söt, azt is csak "életerő" alapján történik, nem a fizikai hatás miatt. Tehát ha egy 9mm pisztollyal elég sokat lősz egy tankra akkor felrobban. -
félisten
Nem beszélve arról, hogy a geometria és animáció a mai napig kb. ott tart, ahol elkezdődőtt a 3D képelkotás, csak sokkal több polygon, meg tesszeláció.
Az autó alja benéz az aszfalt alá, úgy rugózik, hogy alig veszi figyelembe a sebességet és egyéb dolgokat, az emberek könyöke, még mindig úgy hajlik mintha kígyólufiból lenne, járni még mindig nem tudnak a karakterek élethűen, stb, stb.Viszont határozottan jobb ötletnek tartom CPU fizikát csinálni, mint a kamu GPU effektekre gyúrni, hamár a heterogén éra nem mostanában jön el.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
arn
félisten
Tok jo lenne, ha vegre olyan fizikat latnank, mint a 2000es evek vegen, es olyan 3ds hangot, mint a 90es evek vegen.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
pcre gondoltam olyasmikre, ami mar adott volt, de vmilyen hulye piaci szempontbol dobtak. szamomra a fantasztikum resze, hogy a vmelyik retro pcmet csatarendbe allitva a 20 eves jatekok elvezetesebben szolnak, mint a maiak.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
félisten
gliskard szerintem arra célzott, hogy eddig sem a hardver volt a legnagyobb probléma, ha nagyon akarták volna megoldhatták volna legalább olyan szinten mint a zeldában.
gyakorlatilag plusz munkát igényelne , nem is keveset.Kb annyit használtak a fejlesztők amit a grafikus engine alapból tudott vagy esetleg egy egy előre gyártott modellt bedobtak, (havoc)de külön nem fordítottak erre sok időt és energiát, kivéve pár ejlesztő között a Nintendot.
Egyébként zeldában az open world játékok között elég egyedülállóan lehet kihasználni ezeket a dolgokat a tűz a szél hatása,stb....."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
arn
félisten
ez vilagos, a mobilomban is tobb powa van, mint az akkori pckben. en azt nem ertem, ha mar egyszer megvolt, utana miert lett kukazva egy szarabb megoldas kedveert. 98ban raytrace szeru hangreflexio volt.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
félisten
Hát pont azért amit írtál. Akkoriban volt értelme megvenni egy értelmes hangkártyát ma meg mint a fehér holló. Kb a Hellblade volt az utóbbi időkben az egyetlen játék számomra ,ahol láttam értelmét a hangrendszeremnek játékhoz. Egyszerűen tucattermékek, ma már nincs igényesség a fejlesztőkben. Olyan opciónak tartják, ami csak plusz költség de nem hozza vissza a konyhára a befektetett erőt.
mai napig lehalok egy pár akkori játék hangzásán egyébként, elég megnézni a RTC Wolfeinsteint.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
gliskard
senior tag
Hang esetében a konzolok illetve a hozzá kötődő játék mód az egyik komolyabb visszafogó erő. Átlag konzol játékos az esetek nagy részében a tv hangszóróit használja vagy fülest. Fejlesztési és tesztelési oldalról egy korrekt 3D hang prezentáció készítése lényegesen nagyobb munka mint egy "sima" sztereó némi térhangzással. Sajnos nem éri meg...
-
pechman8
aktív tag
válasz GodGamer5 #11 üzenetére
Így van! Már akkor elindult a fizikai szimulációk fejlesztése. És ezzel be is fejeződött. Ez 2001-ben történt. Ez urtán csend. Közben 18 év telt el. E miatt sajnos nem vagyok most sem bizakodó. Mivel elsősorban a játékfejlesztők továbbra is konzolra fejlesztenek és azok hardvere kötött. Ezért amíg ez nem változik addig nem tudok hinni a játékok ilyen irányú fejlesztésének.
Saját korlátaimból nem léphetek ki, mások adottságaiba nem léphetek be.
-
MeszesKPT
őstag
Értem, hogy itt nem a grafika a lényeg, de azért 360p-t rég láttam a monitoromon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Stellar Blade
- Eredeti játékok OFF topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 4
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Ukrajnai háború
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...