Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Semmi lényeges. A DCH lesz az új sztenderd a drivereknél, és ezek már olyan binárist szállítanak, amihez UWP-s komponenst lehet írni, így van szállítva egy-két komponens is. Ugyanúgy kell amúgy telepíteni, csak ha egyszer átmész, akkor többet nincs visszaút, onnantól csak DCH driver telepíthető, ami jelen esetben nem valami nagy gond, mert standard többet úgy sem jön.
#11 Isobutane : Nem lehet róla többet elmondani. Ennyi a funkciója. Hangot ad a VGA kijelzőkimenetein keresztül. Igazából ez egy hangkodek a GPU-ban, kb. olyan, mint az alaplapi, csak némileg korlátozottabb, hogy milyen kimeneten mehet a hang. Működésben amúgy nagyjából ugyanaz. A haszna ennek nyilván az, hogy vannak a védett tartalmak, amelyek ugye a hangot is a HDMI-n küldik ki, ehhez kell ez a hardver és a hozzá való meghajtó, de amúgy nem védett tartalmat is ki lehet küldeni bármikor.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Próbáljátok ki a visszautat. Nem igazán fog működni. A DCH-val a Windows DD stack-je is módosul, és onnantól a standard driver ugyan települ, de ha olyan funkciót hív meg, ami a DCH-hoz igazított DD stack már nem kezel, akkor abból meghajtó oldani crash lesz. Ezért mondja a Microsoft, hogy visszafelé senki ne menjen, mert ez egy egyirányú út. Vannak egyébként registry hackek, amikkel vissza lehet rakni a régi stack egy részét, de az nagyon bonyolult.
Ezért nincs már csak DCH, mert ezt a Windows 11 megköveteli, és csak probléma lenne belőle, ha még mellé adnák a standard rendszert is.
#30 bozont : A DCH meghajtóknál az UWP miatt a vezérlőpult el van különítve a meghajtótól. Egyrészt követelmény, hogy a meghajtó működjön vezérlőpult nélkül, másrészt az is, hogy ha valaki leszedi ezt a Windows Update-ről, akkor tudjon hozzá a Store-ból tölteni vezérlőpultot. A Microsoft megengedi, hogy egy meghajtó alapértelmezetten szállítsa a vezérlőpultot, de csak a régi API-ar írt verziót, az UWP-set muszáj a Store-ba rakni.
#29 regener : Nem igazán. Maga a PhysX a robotika felé fejlődik tovább, és így az új verziók nagyon nem illenek a játékokba. Egyszerűen iszonyatosan procizabáló lett a PhysX, de ugye robotika szimulációhoz kell is a számítás, meg ugye simán be lehet már ruházni ezeken a területenek 64-magos Threadripperekre. A motorok egy részében még maradt kompatibilitás a régi API-kra, de már mindegyikhez van új, saját rendszer.
#27 GreatL : Újra kellene írni a Windows elbaszott HDR stackjét.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerintem akkor te a LOD bugról beszélsz, nem a textúrakezelésről. Az egy külön hiba, aminek a javítása azért nehézkes, mert jelenleg az NV és az Ubisoft csak mutogat egymásra. Egyébként hajlok afelé, hogy ez is a játék hibája, csak az Ubi egyelőre nem ismeri el, így ugye nem tekintik hibának. Átdobták a lasztit az NV-nek, az NV pedig vissza akarja dobni, csak nincs kinek. ¯\_(ツ)_/¯ Fene tudja, hogy mi lesz ezzel, valószínűleg javítható driverből, csak kérdés, hogy milyen nagy sebességvesztéssel, játékból valszeg jobban meg lehetne oldani.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.