Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Nem ismerem a toltesi arakat, de biztos nem percre van megadva az ar, hanem KWh-ban, mar csak azert is, mert minden auto mashogy tolt, raadasul meg toltes kozben is valtozik a toltes feszultsege, arama.
Valami nem kerek a szamolasban.
A masik oldala meg az, hogy termeszetesen a legtobb toltes otthon zajlik joval olcsobban, hacsak nem taxizol, de lehet hogy meg a taxisok is megoldjak valahogy olcsobban.
Szoval joval nagyobb a kulonbseg km-re vetitve, de az ketsegtelen hogy nagyon sokat kell menni elektromossal, hogy visszahozza a tobb millios arkulonbozetet. Kicsit olyan mint a napelemek. Azoknak is nagyon hosszu a megterulese, hacsak nem kapsz hozza komoly allami tamogatast.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
GreenGoblin
tag
-
Rolly
veterán
Azt felejted el és mindenki akinek nem volt elektromos autója, hogy otthonról tele akkuval tudsz indulni azaz 200-250 km-t meg tudsz tenni tankolás nélkül. Így egy 400 km-es út máris nem 75 kWh áramba kerül a 130-140 Ft-os útszéli tőltőből hanem otthonról 45 kWh útszélén 30 ami kb így néz ki 3500 Ft + 1600t azaz a fogyasztás 400 km-re 5100 Ft ami 400 Ft-os üzemanyag árral is 12-13 liter amivel nem tudsz elmenni diesel benzines autóval 400 km-t
Ráadásul hányszor megy egy átlagos hazai sofőr (átlag napi futás itthon 40 km) ennyit? Mi évi 20-40 lakalommal és akkor is a célállomáson tudunk tölteni tehát nem kell megállni útszéli tőltőn...