- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
-
IT café
OnePlus One - Kína már itt One
Új hozzászólás Aktív témák
-
N0rMen
csendes tag
Akinek volt hasonló esettel kapcsolatban tapasztalata, azt kérem magyarázza már el nekem:
Veszel egy magyar eladótól kínából rendelt ázsai garis telefonkészüléket, amivel időközben problémád lesz. Szeretnéd visszaküldeni garanciális szervízelésre. Ilyenkor ki kell fizetned a nem kevés postát kínába, illetve le kell papíroztatnod a NAV-nál, hogy garanciális ügyintézés miatt küldöd vissza a készüléket, hogy majd ne kelljen ÁFÁ-t fizetned, mikor visszaküldik neked.
A problémám a NAV-os ügyintézéssel van. A telefon kifizetése nem a te neveden történt (az magyar eladóén), a számlázási és a szállítási cím nem a tied (hanem a magyar eladói). Ez alapján a NAV, hogy fogja elhinni neked, hogy te, mint 3. személy, egy más nevén vásárolt telefont kaspz vissza garanciális ügyintézésből?
Szerintetek nem vámolnák meg azonnal újra a készüléket?
Ér valamit így a magyer eladótól vásárolt készülékre a kínai garancia?