Új hozzászólás Aktív témák

  • N0rMen

    csendes tag

    Akinek volt hasonló esettel kapcsolatban tapasztalata, azt kérem magyarázza már el nekem:

    Veszel egy magyar eladótól kínából rendelt ázsai garis telefonkészüléket, amivel időközben problémád lesz. Szeretnéd visszaküldeni garanciális szervízelésre. Ilyenkor ki kell fizetned a nem kevés postát kínába, illetve le kell papíroztatnod a NAV-nál, hogy garanciális ügyintézés miatt küldöd vissza a készüléket, hogy majd ne kelljen ÁFÁ-t fizetned, mikor visszaküldik neked.

    A problémám a NAV-os ügyintézéssel van. A telefon kifizetése nem a te neveden történt (az magyar eladóén), a számlázási és a szállítási cím nem a tied (hanem a magyar eladói). Ez alapján a NAV, hogy fogja elhinni neked, hogy te, mint 3. személy, egy más nevén vásárolt telefont kaspz vissza garanciális ügyintézésből?
    Szerintetek nem vámolnák meg azonnal újra a készüléket?
    Ér valamit így a magyer eladótól vásárolt készülékre a kínai garancia?

Új hozzászólás Aktív témák