Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz Romvr #16 üzenetére

    hogy árulsz értéket képviselő személyes keresési előzményt személyhez kötés nélkül? hint: sehogy.

    a hirdető nem a kerületedben lakó 5000 előfizetőnek akar egy, az általánosnál kicsit jobb reklámot nyomni, mert annak semmi értelme. a hirdető személyreszabottan targetált reklámot akar nyomni, mert annak van értelme, amihez kell, hogy tudja, kinek az adataiból bányászták ki azt a témakört.

    tehát a vége az, hogy ugyan a nevedet nem kell, hogy eladja a szolgáltató, mert a hirdetőnek mindegy, hogy john doe-nak vagy steve bloodnak hívnak, de az kell, hogy 11:22:33:44:55:66-os ethernet címen levő gépről jött a keresési előzmény és oda megy a targetált reklám. ami elég erősen karcolja az adatvédelmi dolgokat minden normális országban.

    egyébként is: milyen agybeteg baromság már az, hogy egy szolgáltató elkezd kardozni a hatósággal, hogy csökkenteni akarja az előfizetési díjakat? ha tényleg csökkenteni akarná az előfizetési díjakat, akkor szóljon az adatbázis adminisztrátorának, hogy írjon át pár mezőt egy táblában, oszt jónapot. következmény: valószínűleg az adatharács jobban megéri, mint amit buknak a csökkentésen.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés