Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    Okos gumi, mi lesz a következő, okos óvszer, aztán küldi a kláudba meg a fészbúkra az ecsívmenteket, "Jóska numerája 3p27mp-ig tartott 2 pozíció-váltással - try harder next time" ;]

    Ha a felnire (tehát nem gumival cserélődve) tennének egy nyomás-szenzort, ami jelezné a defektet vagy az eresztést, annak még valamennyi értelmét látnám is, de a gumiba és ilyen egyéb fasságot mérni... Jó lesz a hirtelen meggazdagodott szülők rajcsávó gyerekeinek ezzel villogni és boyracerkedni, bár a vezetési tudást ez sem pótolja...

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

  • .mf

    veterán

    válasz #Morcosmedve #15 üzenetére

    "Van okos ovszer :DDD"

    Igazából már meg se lepődök.

    DonDennis: "Remélem az oldalfalon ezek a F1 vonalak is megmaradnak hát had tudjam már hogy a Ferraris arc lágy vagy ultra lággyal megy le a Balatonra ... vicc"

    Ha egyáltalán eljut addig... és nem a Vácin áll keresztbe, összetörve néhány parkoló autót :DDD
    "Egész jól ment, aztán jött egy technikás egyenes..."

    CsuCsu: "Akik itt fintorognak, hogy mi ertelme, menjenek ki egyszer palyara sportkocsival, mert ez oda valo. Ott igenis veszely a gyors gumikopas es szamit a gumi allapota."

    Szerintem aki pályára megy, az
    a.) előtte-utána úgyis megnézi
    b.) menet közben nem az okostelefonját fogja nézni, hogy hogy áll a gumija
    c.) ha valami nem jó, az előbb tűnik fel a jármű mozgásából, mint a telefonból
    d.) szemre lehet, hogy többet is meg lehet tudni a gumiról, mint ezzel. Motornál legalábbis a különböző kopás- és tépésminták árulkodhatnak arról, hogy az adott körülményekhez (hőmérséklet, sebesség) a nyomás sok vagy kevés volt, vagy a futómű-beállításoknál valamin állítani kell.

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

  • .mf

    veterán

    válasz [CsuCsu] #52 üzenetére

    "Ennyi erovel aztan sebessegmero sem kell, ugyis erzed..."

    Ööööö... lol? Nem tudom, mit akartál ezzel mondani, mert ez tényleg így van. :DDD Én legalábbis biztosan így vagyok vele párszáz pályakörrel a hátam mögött, szerintem a legtöbb motoros szintén (krosszmotorokon pl. gyakran nincs is műszerfal, csak üzemóra-számláló; jópár tisztán pályamotorként használt gépen szintén nincsen), és autón se hinném, hogy ez annyira más lenne. Én is csak párszor néztem rá, inkább csak kíváncsiságból, hogy adott szakaszon vajon éppen mennyivel megyek. Aki óra szerint próbál vezetni, szerintem ott nagy gondok vannak...

    Bingo: ha már ennek kell szólnia, az már rég rossz :DDD

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák