Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • xuldar

    őstag

    válasz MZsoltee #56 üzenetére

    Azért azt is vegyük figyelembe, hogy a szoftverfejlesztésnek is vannak korlátai. Pénzből él a fejlesztő is, tehát záros határidőn belül szeretné kiadni a portékáját, hogy a fejlesztésre szánt pénz megtérüljön. Az újabb és újabb játékok egyre bonyolultabbak és egyre nagyobb méretűek, vagyis egyre nehezebb optimalizálni. Ugye abban egyetértünk, hogy egy 100 soros programot könnyebb átlátni és optimalizálni mint egy 10000 sorosat? A fejlesztői erőforrások száma véges, a hardver teljesítménye pedig - még ha apránként is - de folyamatosan nőtt.
    A szoftverfejlesztőknek is fel kell készülni az új hardverek képességeire. Nem annyi, hogy eddig egy szálra írtunk, csak az órajel számított, holnaptól meg több szálra. A játékok nem statikus, kötegelt terhelést jelentenek, mint egy renderelés, videófeldolgozás, hanem igencsak dinamikusat a játékos döntésétől függően. Most egy újabb paradigmaváltás előtt állunk, lassan el fog jönni a sokmagos procik kora is, amikor már nem lesz elég 2 mag az élvezetes játékhoz. Ahhoz képest, hogy mikor jelentek meg a többmagos procik,még igen lassan is változtak a hardverkövetelmények.
    Én sem szeretem feleslegesen költeni a pénzem, de már nekem is 3,5 éves a gépem. Amíg semmi gondom vele, biztosan nem fogok hozzányúlni. Mivel nem játszom az újabbnál újabb játékokkal, ez jó ideig még nem is fog bekövetkezni.

    Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

  • xuldar

    őstag

    válasz Dark Archon #88 üzenetére

    A hét kommentje :C

    Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

Új hozzászólás Aktív témák