Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rosejbli

    senior tag

    Levelezős mérnökinformatikus hallgató vagyok jelenleg és az egy ótvar nagy baromság, hogy majd duális képzésben kevésbé szipkázza el az embereket az ipar.
    Nem csak a helyeket, de először az oktatás színvonalát is lehetne növelni, számtalan alkalommal keserítik meg az ember életét olyan dolgokkal, amiknek tök alapvetőnek kellene lenniük.
    Pl. Biztosíthatnának több számítógépet egy olyan képzéshez, amihez igazából csak ez kell.
    Nem az órán kéne azzal szembesülni, hogy a használt szoftver licence lejárt és a 4 órás gyakorlatból 2 elmegy azzal, hogy próbálják telepíteni.
    Idén őszre még nincs órarendünk, de tavaly is ugyanilyen szarul álltunk.
    Tárgyfelvétel vége előtt 2 nappal az egész oktatási tematikát megváltoztatják, tantárgyakat törölnek, újakat indítanak.
    Matematika buktató tárgy? Nehogymár annyi elvárás se legyen egy mérnöktől (azért a legtöbb ilyen képzés még mindig ilyen elnevezéssel fut), hogy egy egyenletet tudjon rendezni vagy valami alap statisztikához értsen.

    Nyilván ha nem lenne fix munkahelyem és ilyen szarságokkal próbálnák folyton kirúgni a bokámat, én is mihamarabb abba szeretném hagyni.

  • rosejbli

    senior tag

    válasz szoftos #4 üzenetére

    Ennél lejjebb szerintem nem lehet vinni már a bekerülési küszöböt. 500-ból 290 pontot kell elérni ahhoz, hogy államilag támogatott képzésre felvegyék az embert ez azt jelenti, hogy van egy 3-as átlaga az embernek. Azért olyanokat meg ne akarjunk már továbbképezni, aki még ezt sem üti meg.

Új hozzászólás Aktív témák