Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz Protezis #17 üzenetére

    "Nem érted, hogy én Tigerclawnak, illetve a hozzá hasonlóan gondolkodóknak írtam, amit írtam?"

    (#15) Protezis válasza .mf (#13) üzenetére
    Aha.

    "De úgy tűnik te direkt nem érted azt, amiről én beszélek."

    Már bocs, de aki a support-szerződések és SLA után egy olyat beír, hogy
    "Viszont a "legyen tökéletes vagy fizetsz minden veszteséget, elmaradt hasznot amit a hibák okoznak" hozzáállás sem működik. Az ügyfelek szeretnek évekkel később újra felbukkanni és követelni, hogy a fejlesztő javítsa ki a hibát, esetleg inkompatibilitási problémát az új environmenten."
    -- már megbocsáss, de szerintem te nem érted, miről van szó.
    1. Az SLA pont arról szól, hogy mindkét fél tudja, hogy olyan, hogy tökéletes, hibamentes, nincs; de a szállító felelősséget vállal, hogy x időn belül kivizsgálja és y időn belül elhárítja a hibát, hogyha az az ő szoftvere miatt van. Ha ezt nem tudja teljesíteni, akkor sem minden veszteséget, hanem max. egy kikötött kötbért fizet (vagy ő vagy a biztosítója a felelősség-biztosítás révén. Ha nem, akkor egy nagyon rossz szerződést kötött és nagyon pancser cég).
    2. Vége a szavatossági időnek, support-szerződésnek, akkor az ügyfél követelhet, de hiába, a szállítónak már nincs kötelezettsége.
    3. Az új environment meg főleg, mivel azt jobb helyeken a projekt kezdetekor kikötik, hogy milyen környezetben működik, tehát ettől eltérni change request.

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák