Aktív témák

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz edward2 #217 üzenetére

    Egyrészt vagy videózunk, vagy írunk. Egy jó videoanyag elkészítése annyi idő, mint egy jó cikk megírása.

    Másrészt nem tudom, hogy mennyire vagy képben azzal, hogy mennyi YT megjelenés mennyi pénzt jelent, de lehet, hogy nem annyira...

    Harmadrészt pedig ennyi erővel akár tökön is rúghatjuk magunkat. Ha engedélyezzük, hogy a YT csatornánkon hirdessenek cégek, akkor ugyanazok a cégek nem fognak magán az oldalon is hirdetni. A YT-on pedig szépen sápol a Google, míg a saját felületeinken nem teszi ezt meg. Magyarán: nem éri meg.

    Végezetül: a YouTube jelenleg a legjobb lehetőség arra, hogy a cikkeinkhez tartozó (de azokat nem helyettesítő) videókat feltöltsük és embeddeljük. Élünk is vele. Illetve egyre több videós kontent készül nem csak a Mobilarenán, hanem mondjuk a Gamepodon is. Mi vagyunk az egyetlen magyar techsite például, aki a nemzetközi kiállításokon interjúkat csinál egy csomó illetékessel. Most az MWC-n összesen 27 videót készítettünk pár nap alatt és töltöttünk fel, miközben kiment majdnem 100 írásos anyag is.

    [ Szerkesztve ]

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

Aktív témák