Új hozzászólás Aktív témák

  • Yany

    addikt

    Hát őszintén szólva ha csak a nyers adatokat nézzük, hogy mennyi számolóegység áll a ray tracing feladatokra, nem is fog tudni nyerni sehogy sem a Radeon. Szerintem még a cache sem fogja megmenteni, a következő generációban szerintem várható ebben is felzárkózás, de a gond az, hogy egy 6800(xt)/3080 kategóriás kártyát én csak 4K-ban tudok értelmezni (amúgy is 3840x1600 alá kell nekem), ahol az infinity még kevésbé tud érvényesülni és akkor még DLSS sincs, csak ígéretek dolgokra: valamikor lesz majd valami. Köszi. Ettől függetlenül az árak még lehetnek döntőek nekem is, de fejlesztőként erősen hajlik még a kezem a 3080 felé, noha a frame time konzisztencia a 6800-as gpukon jobban tetszik: [link] Csak azokat a tüskéket nem értem a Radeonon.

    [ Szerkesztve ]

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

Új hozzászólás Aktív témák