Új hozzászólás Aktív témák
-
Robitrix
senior tag
na kb. ezért nem hajtottam túl soha se a CPU-t se a GPU-t mert minek a pár% teljesítmény többlet ha cserében kinyírom az alkatrészeket. A gyakorlatban nem igen lendit semmit, ha mondjuk egy játék sima gyári beállításokkal 100 FPS-t produkál. De ha a végletekig meggyötröm a hardvert, akkor lesz az akár 105 FPS is. Mire megyek plusz 5 FPS-el, ha cserében csinálok magamnak egy több százezres kárt. A farkam nem lesz tőle nagyobb, de a pénztárcám tuti laposabb lesz.
-
Nem egészen: [link]
FPS limitet amúgy illett volna alkalmazni. Csóró kártyákkal kiszámoltattak vagy 5-8000 fps-t.
Amúgy az nV is ludas az ügyben, hiszen a ref nV-k is csak driver mókolás után nem crashelnek a játékokban."az említett VGA konkrétan kivégezte magát."
Nem erős ez egy kicsit? Egy biztosíték ment ki a kártyán. -
Robitrix
senior tag
Azért az, hogy konkrét tönkre menetel kifejezetten egyetlen cég egyik termékét érinti arra utal, hogy azért ott talán nem kellett volna valamelyik alkatrész árán spórolni és a jobbat betenni nem az olcsóbb gagyibbat. Azt értem, hogy az EVGA a legolcsóbb kategória általában, de kérdéses, hogy fél dollár megspórolása mondjuk egy olcsóbb kondenzátorral mennyire hatékony, ha ilyesmi történik. Tavaly mikor megjelentek az RTX 3000-es kártyák az első gyártott daraboknál voltak gondok.(3070-es vagy 3080-as kártyák) Kiderült egyes gyártók a referencia kártyákhoz képest olcsóbb kisebb teljesítményű alkatrészt használtak, aztán simán kifagyott az első kártyák közül jó néhány a terhelés alatt. Abban az esetben a referencia kártya tervében szereplőnél kisebb kapacítású kondenzátort használtak. Bár ez esetben ha jól tudom az okozta a gondot, hogy bár létezik magának a GPU-nak valami szenzora az energia szint vezérlésére az EVGA valami külső szenzort használt, ami viszont jóval lomhábban reagál, mint az NVIDA GPU saját szenzora.
-
Fecogame
veterán