Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #47360000

    törölt tag

    Kollégiumi szobatársam is hasonlóképpen járt az Asus-szal. Neki random időközönként kékhalálokat kapott a laptopja, mint kiderült alaplap hibás volt a laptop... El is küldte a szervízbe a garanciális gépet. Sokat kellett várni mire visszaküldték neki, mert éppen alaplap hiányra hivatkozva nem tudták megjavítani a terméket. Visszaküldték, tökre örült neki, hogy majd újra tudja használni a lapost, mire újra előjött ugyanez a hiba... Windows-t újratelepítettük bízva, hátha az majd megoldja a mostani problémát, hiszen új az alaplap, az már csak nem lehet hiba... No persze... :) Windows 10 újratelepítve, ugyanúgy jönnek a kékhalál üzenetek (mindig más hibakóddal). Vissza a szervízbe, mint kiderült, az újonnan beszerelt alaplap is hibás volt. Megint hosszú idő múlva visszakapta a laptopot. A végére szerencsére jó lett, de ő is azóta azt mondja, hogy soha többet Asust.

    Remélem sikerül dűlőre jutnod a gyártóval és végre kézhez fogod kapni a laptopodat már működő normális állapotban. Kitartás hozzá!
    A fent említett ismerősöm is szerette volna, hogy a terméket cseréljék ki ha nem tudják megjavítani rendesen, neki az üzente emailben a kapcsolattartó, hogy ha négyszer bekerül a termék hibával akkor utána lehet a cserét kérni, de akkor valószínűleg még utána is kicsi az esély, hogy kicserélik a te esetedből úgy látom :/ .

    [ Szerkesztve ]

  • #47360000

    törölt tag

    válasz Hieronymus #5 üzenetére

    Igen ez itt a nagy probléma, hogy ha nincsen a javítási idők alatt egy másik laptop, akkor vihetik-hozhatják ingyen, nem tudod folytatni sem a munkát, arról meg nem is beszélve, hogy egy ilyen erős laptopot nem excellezésre meg youtubera vesz az ember, hanem hogy tudjon játszani is rajta.

Új hozzászólás Aktív témák