Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz Abu85 #2 üzenetére

    Olyan szempontból lényegtelen a 15W TDP, hogy Androidos eszközökkel, azaz mobilokkal versenyez, mint desktop eszköz, így fogyaszthat 30W-t is nem érdekelne senkit.

    Melyik SoC-ban található GPU az, ami "agyonveri" Androidos eszközön? Mondom felőlem lehet 30W is csak Android (vagy AndroidTV) fusson rajta. S845 épphogy partiban van, az utód lesz csak gyorsabb, jelenleg gyorsabbról pedig nem tudok.

    Azt ki is fejlettem, hogy ShieldTV-re egész pontosan 0 azaz 0 darab Vulkan API-t támogató játék érhető, mivel az alkalmazások egyike se támogatja AndroidTV-t.
    OpenGL-lel kapcsolatban igazad van, de a mobil játékok valós rendszerigénye olyan kicsike, és a modern GPU-k teljesítménye olyan magas, hogy a játék fejlesztők nincs ennek semmilyen formában rákényszerítve az optimizálásra, és így a Vulkanra se. Ugye Vulkan fejlesztés költségesebb, mobil platform meg nagyrészt lutri pénzügyileg, ráadásul az Android végtelenül töredezett HW szempontból.
    Tehát lehet, hogy valóban egyszer majd átállnak a játék készítők Vulkan API-ra, de az úgy 5+év lesz, addigra valóban agyon fogják verni ezt a HW-t sok mindenben.

    [ Szerkesztve ]

  • vicze

    félisten

    válasz Abu85 #5 üzenetére

    Android TV piac annyira döglött, hogy éves szinten duplázódik az eladott eszközök száma, mivel elég sok TV gyártó csak ilyet ad el, így akár természetellenesen is de növekedni fog elég sokáig.

    3DMark-kal az a probléma, hogy csak összpontszám van, de engem csak az offscreen érdekel, mert nem vagyok előrébb, hogy a 4K-ra kötött ShieldTV kisebbet dob mint a Adreno esetleg FHD-n, QHD-n.
    Van olyan architektúra eleme a X1-nek nyilván ami elöregedett, de az valósan csak nagyon sokára fog számítani.

Új hozzászólás Aktív témák