Új hozzászólás Aktív témák

  • Alexander984

    újonc

    válasz Phoeniҳ #285 üzenetére

    Szia!

    Pont a mai nap folyamán voltam a DIGI váci úti ügyfélszolgálatán. Egy hónap múlva, 2016 január közepén fog lejárni a 2 éves hűségidőm, amit szerettem volna újra megkötni. Számítottam rá, hogy nem fog könnyen menni, de arra nem, hogy ennyire köcsögök lesznek.
    Tény: Nincs mód rá, hogy a meglévő, hűséges szerződés hosszabbítani lehessen, ez szabályzat.
    Lehetőségek (itt buktam ki az ügyfélszolgálaton és kérdeztem a csajt, hogy a vezetésed ezt tényleg komolyan gondolja???)

    1. fizetem tovább a full árat
    2. a TV+net+telefon közül 1 évre felmondom a telefont és ha ez letelt, akkor újrakötök egy okos csomagot.
    3. a TV+net+telefon közül 3 hónapra felmondom vagy a TV-t, vagy a net-et, és utána van lehetőség újrakötni.

    Lényeg, hogy ha látják, hogy felmondok szolgáltatást, akkor fel fognak hívni és valami "alkut" kötünk.
    Ennyit tudok mondani, kiakadtam rajtuk, de az igazság, hogy a digi még mindig jobb, mint a UPC.
    A tévétől gond nélkül meg tudunk szabadulni 3 hónapra, amúgy is össze-vissza rendezték és hiányok lettek a csatornákban (amit meghirdettek, abból nem jön be mind).

    Ugyebár a 3 hónapos megoldások közül fogok választani, mert ők azon buknak a legtöbbet, nem a telefonos megoldáson.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák