- Videó stream letöltése
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- SkyShowtime
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Erőszakos tartalomba fut a gyerek, ha internetezik
- Aliexpress tapasztalatok
- YouTube
- Facebook és Messenger
Új hozzászólás Aktív témák
-
dredjudge84
őstag
Hát itthon még az önkiszolgáló kassza se tökéletes, sőt sokszor a pénztáros se tudja, ha akciós valami, és veheted meg teli áron. Most itt ez az automatizált bolt És ha kilépsz és utána fizetsz de látod a listán hogy valami nem stimmel akkor szerintem már cseszheted, pénztártól való távozás után nincs reklamáció.
-
Korrektor
válasz dredjudge84 #1 üzenetére
"...pénztártól való távozás után nincs reklamáció. "
Bármilyen árucikket vissza tudsz váltani (talán 14 vagy 30 napos határidővel, majd az okosabbak megmondják). Rá sem kérdeznek, miért viszed vissza.
-
waccamár
senior tag
válasz dredjudge84 #1 üzenetére
A pénztárosnak, főleg egy tescoban nem kell tudni az árat, neki csak le kell húzni a terméket. Ha valami nem oké akkor vevőszolgálat.
Én szeretem az önkiszolgáló kasszát, semmi bajom vele, egyet kivéve: túl sokszor van "véletlen" ellenőrzés, így lassítja az egész folyamatot.
Örülnék, ha több boltban lenne önkiszolgáló kassza, egyszerűen hülyét kapok a legtöbb pénztárostól, olyan, mint valami lassított felvétel. Az aldi/lidl megoldás legalább pörgős, de a sparokba pl. olyan, mintha direkt a lehető legleszaromabb stílusú embereket vennék fel - tisztelet a kivételnek, mert persze vannak.
-
Syl
nagyúr
Szeretem az önkiszolgáló kasszákat. Sajnos Aldi/Lidl (még) nem alkalmazza. Helyette vannak villámkezű pénztárosok, akik meg sem várják, hogy az emberfia kipakolja a kosarából a motyót, már sorra ütik be a kasszába és halmozzák hegyekbe a termékeket
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
thiclyoon
aktív tag
Mármint ez a cikkben szereplő helyre vonatkozik, vagy magyar helyekre is? Utóbbinál ez biztosan nem igaz, tudtommal nincs ilyen törvényi kötelezettség. A 3 napot is csak a vállalatok egy része teszi elérhetővé - magától, nem külső nyomásra -, a 14, 30 nap meg aztán végképp elképzelhetetlen. Persze vannak helyek, ahol bizonyos áruk egy hónapig, vagy akár egy évig(!) visszavihetőek, vagy időszakosan (mondjuk karácsony után) engednek az általános vevői nyomásnak, de ez közel sem általános, és főleg nem kötelező. Ami viszont kötelező, az az, hogy netes vásárlás után x (14, 30? én sem tudom) napig kötelesek visszavenni indoklás nélkül az árut, és a pénzt visszafizetni (nem ajándékkártyában meg monopoly pénzben, hanem ahogy te vetted / kp-ban).
-
Syl
nagyúr
Én hetente egyszer vásárolok, nagy családnak, ami annyit jelent, hogy dugig pakolom a teljes szalagot. Mire mindent kipakolok a kosárból, addigra a pénztáros már kis várat emelt maga köré a bepittyentett áruból. Általában mozdulni nem tud, mire én odaérek az üres kosárral...
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
Feketelaszlo
senior tag
Soha nem értettem ezt a súlyérzékelős mániájukat - gondolom valamelyik nagy mérleggyártótól jött a külső tanácsadó és kilobbizta, hogy mindenhova kerüljön egy tucat szenzor, nehogy már kiessen a bolti mérleg üzletág nyeresége. Egy raktár kialakítású logisztikai csarnokban nyilván van értelme, de az áruk 90%-a eleve súlycímkés (s a darabárut is lehet címkésen árulni), a saját címkéjüknek nem hiszik el, ha valami 250g, még egyszer meg kell mérni? Vagy ha tényleg a lopások megakadályozása a cél akkor minek van a felügyelő alkalmazott?
Mindenesetre az online vásárlás miatt ez már sokaknak a múlt, én nem is bánom, elég disztópikus megoldás, pedig elvileg pont szabadabbnak kellett volna lennie az önkiszolgáló kasszával együtt.[ Szerkesztve ]
-
Korrektor
A közelben van Aldi és Tesco, ha viszed a blokkot, minden szó nélkül visszaveszik. Az Aldi nyűgösebb egy kicsit, de csak azért, mert addig a sorban türelmetlenkednek a népek – de a pénztáros intézi neked azonnal.
Az utóbbi években nekem nem volt olyan tapasztalatom bolttal, ahol ne vették volna vissza az árut. -
azbest
félisten
válasz Feketelaszlo #11 üzenetére
Ezekben az üzletekben nincs ember gondolom, vagy max egy eldugva (meg a korhatáros részen). A kamerák és az érzékelők alapján generálja a rendszer, hogy miből mennyit tettél a szatyorba, el, rögtön.
A kamera követi, hogy merre mégy, hogy tudja te vagy az. Emellé polc súlyváltozás alapján mondja, hogy miből és hány darabot vettél le. Gondolom nem lehet akárhány vásárló benn és nem jó ómen egymás mellett állva ugyanoda nyúlkálni.
Van már hasonló máshol is. Amazon go? [link] sőt, 2018ban már azt hiszem volt ilyen. Sőt, azóta van ahol be is tiltották a teljesen automatizáltságot muszáj legyen kp és app nélküli opció is némelyik usa államban [link]
Kínában meg már 3-4 éve is voltak kiszolgálómentes üzletek, de ott még rfid leolvasás volt a végén. [link] CrabRave, jaja közben kerestem régebbi videókat, mert full ugyanígy kinéző üzletekre emlékeztem már.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Robot fűnyírók
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- E-roller topik
- parandroid: KerékPH!áros 2024 tavaszi balatoni megmozdulás
- További aktív témák...
- Eladó egy komplett PC (RTX 3070, Ryzen 5 3600, 32GB RAM)
- !! AKCIÓ !! 1 ÉV GARANCIA !! Független Apple Iphone 12 Mini 128GB.
- Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB 5G Dual Sim + fólia, Spigen Rugged Armor tok
- Dolby Atmos / DTS:X hangprojektor HT-G700
- Bomba ár! Lenovo Miix 700-12ISK : m7-6G I 8GB I 256GB SSD I 12" QHD Touch I Cam I W10 I Garancia!