- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bwoay
nagyúr
válasz Németh Péter #11 üzenetére
az hagyján, de gyengébbek kedvéért még a dátum is konkrétan szerepel a video nevében, és lám, hiába
köszi, elkél a segítség[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
-
nagyúr
válasz Németh Péter #13 üzenetére
A második fokozatot. Az azonban még odébb van. Cirka 800kg csak a hővédő burkolat, ami a második fokozat orrára kéne, kellenek leszállólábak (hosszabbak, mint az első fokozatra, hiszen a hajtómű harangja nagyobb) és vezérsíkok, az megint cirka 1 tonna, plusz az üzemanyag a fékező és leszálló manőverre. Ez alsó hangon azt jelenti, hogy vagy 3 tonnával kevesebb lenne a felvihető teher. Most a Falcon 9 FT olyan 5,5 tonnát tud felvinni GTO-ra úgy, hogy az első fokozatot visszahozzák, a SES-10 nem egész 5,3 tonna volt. Ez azt jelenti, hogy cirka 2,5 tonnát tudna teljesen újrafelhasználható módban felvinni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...