Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Danecay

    őstag

    válasz lanszelot #227 üzenetére

    Szerintem csak meg kell szokni, és talán azért nehézkes néha váltani vele mert rövid az útja, mondjuk drágább és jobbnak tartott váltóknál volt viszont, hogy azt olvastam negatívumként, hogy túl hosszú. Maga a váltó a fizikai megvalósításából adódóan sem nagyon tud pontatlan lenni, hacsak mondjuk érezhető és látható módon beteszed másodikba és e helyett 4. sebességi fokozatba vált. Gondolom nem erről van szó, hanem arról, hogy néha mellé váltasz miközben az a sebességi fokozat választódik ki amit Te választottál de nem az akartad eredetileg. Nos van fizetős 3D-s nyomtatásos MOD és ha jól rémlik magát a modell fájlt is külön meg lehet vásárolni így magának kinyomtathatja az ember, korábban javasoltam is, hogy összedobhatnánk egyre. Ahogy EBBŐL a videóból kiderül ez a módosítás ahhoz járul hozzá, hogy nagyobb erővel lehessen elváltani a sebességi fokozatokat, viszont erre egy másik, 3D-s nyomtatás előtti időszak megoldása is jó lehet mint amit EZ A VIDEO is demonstrál. A G29/920 váltójának szerkezete teljesen megegyezik a videón láthatóval (eltekintve a H és szekvenciális váltást választó mechanizmustól) magam is szétszedtem az utóbbi videóbán látható módosítás elvégzése miatt de kiderült, hogy sajnos nem jó méretű O gyűrűt szereztem be. Ezt megelőzően töltöttem le és nyomtattam ki egy ingyenes forrásból elérhető, az első videóban is látható 3D nyomtatós modellt, de az nem volt jó, EZ VOLT AZ

  • Danecay

    őstag

    válasz lanszelot #230 üzenetére

    Nem tudom, hogy jól értem e de feltételezem igen. Persze csak a saját tapasztalataimat tudom alapul venni de én még nem szembesültem ezzel a dologgal mint problémával. Tudatosan és szándékosan reprodukálni tudom a leírtakat, de mivel egy (lemértem) 4 cm váltóútról van szó ami egy komolyabb váltónál lehet arra sem lenne elég, hogy az adott sebességből kirakd nemhogy átváltsd egy másikba, így lehet mégiscsak arra tippelnék, hogy szokni kell. Én pl. ütközésig tolom/húzom a kart. Ez kicsit olyan lehet mint amikor az ember egy nagyobb forgásszögű kormányra vált és csodálkozik azon, hogy ugyanolyan kormányzási mozdulat mellett nem fordul be az autó mert a megszokott módon kevesebbet fordít a kormányon. Egész egyszerűen meg kell fogni a váltógombot és eltolni a kívánt sebességi fokozatba, nem pedig csak pöckölgetni kell. Na ha így sem veszi be a kívánt fokozatot ott valóban valamilyen hibáról lehet szó.

  • Danecay

    őstag

    válasz lanszelot #232 üzenetére

    Hát nem tudom, ahogy gondolod, az egyik videóban egyértelműen lehet látni hogyan van megoldva a sebességi fokozatok fizikai korlátozása. Igazából jó lenne tudni, hogy mi az elvárásod a váltóval kapcsolatban, mert, hogy számomra az jön le, hogy a váltáshoz szükséges 4 cm-s mozdulatot sem nagyon akarod megtenni. Az lenne a jó, hogy ha a váltókarhoz érve automatikusan az optimális sebességi fokozatba ugrana a váltó? Ne érts félre, csak nem értem, hogy miért okoz gondot azt a 4cm-ét távot eltolni, elhúzni, és amennyiben ehhez nincs affinitásod erről miért a váltó tehet? Lehet tévedek de a leírtakból kb. ez jön le, aztán persze lehet, hogy mégiscsak valamilyen műszaki problémáról van szó amit vagy én értelmezek félre vagy Te nem írod le teljesen érthetően, pontosan.

  • raubisoda

    senior tag

    válasz lanszelot #324 üzenetére

    Mondjuk azt senki nem mondta,hogy táp kell neki.Azért ty a help.Megoldódott. ;]

    104 pozitív és 0 negatív https://outervision.com/power-supply-calculator

Új hozzászólás Aktív témák