Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
ez elég pongyola megfogalmazás azért.
ha azt mondaná, hogy az ütközéstől számított 72 órán belül rá kell dugni az adatkiolvasó készüléket az illetékes hatóságnak, hogy megakadályozza az amúgy szokásos adat törlést, akkor ok. mert ha csak és kizárólag baleseti adatok kellenek, akkor igen, a rendszer törölje magát legkésőbb a második napon. tehát konkrét rendszer működési ismeret kell és konkrét időintervallum megadása is.
a baj csak itt az, hogy ebben nem hiszek, hanem nyakam rá, hogy évekre visszamenőleg megfogják tudni mondani, hogy az autó hol volt és mikor... majd hivatkoznak lebukáskort a terrorizmus elleni háborúra és pont leszarják hogy megint minden törvényt és személyiség és adatvédelmet megszegtek. a hatalom így működik.
nem kell messzire menni titkos adatközlési csalásokért, elég csak az okostelefonos koordináta küldözgetésekre gondolni....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
hunbi
tag
Én teljes mértékben a mellett vagyok, hogy ha lehet alkalmazzunk mérnöki megoldást a problémákra. A baj az, hogy ez nem az. Itt nem a problémát oldjuk meg egy kütyüvel, hanem _legfeljebb_ a nevelést segítjük elő egy kütyüvel!
Merthogy a fekete doboz nem segít neked megállni Pistike előtt, vagy segít manőverezni a csúszós úton, sem nem segít jobban látni a kivilágítatlan bringán ülő Józsi bácsit.
Visszatartani pedig nem fog senkit, mivel mindenki abból indul ki, hogy ő nem okoz balesetet mert ő tud vezetni.
A vitás helyzetekben tud bizonyítékot szolgáltatni rövidebb idő alatt. (És pontosabb bizonyítékot ad.)Legalábbis ez így van akkor, ha nem élnek vissza vele. Mert ha visszaélnek vele akkor tud némi nevelő erőt képviselni, azaz a közlekedést biztonságosabbá tenni, de olyan áron meg ki kívánja igazából? (A szomszéd városban szép summát szedtek "közcélra" olyan módon, hogy kirakattak egy húszas táblát aztán mögé álltak mérni.)
Vagyis feltételezve a legjobb esetet, igazságosabb baleset utáni jogorvoslatot kapunk gyorsabban, cserébe az előre befizetett mennyiért is autónként? Saccolok egy konzervatív százezret. Abból már lehetne _ténylegesen_ biztonságosabbá is tenni egy járművet. De ha megnézzük, hogy az összes autóra mennyibe kerül a rendszer... nos lehetne jobb helyet keresni neki a közlekedés biztonságosabbá tételéhez...
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Így építsd a billentyűzeted!
- Stellar Blade
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen házat vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...