- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mister_X
nagyúr
Igen, a motion-to-photon latency a fejmozgásra és az ahhoz való igazításhoz vonatkozik, nem a szemhez. A szemünk túl gyorsan mozog, hogy egy pár lencsével és USB-s szenzorral le lehessen tudni a dolgot - megoldható, csak itt is el kell majd telnie pár hardvergenerációnak, amíg a szemmozgás lekövetése "azonnali" (bőven 20ms alatti) lesz, mert ez egy újabb réteg a mtp latency-n felül, ami erősen rombolhatja a VR élményt. Az ehhez szükséges hardver pedig nem olcsó (nem árt, ha minden szenzor ms pontosan rögzít).
A cikkben le volt írva, a szem nem egyenletesen mozog, hanem ugrik, nagyon gyorsan. Jelen állás szerint, ha csak a mtp latency-t adjuk hozzá a képlethet, van 29ms, amíg a szem homályos képet fog látni. Persze, nem tűnik nagy kunsztnak, valahol el kell kezdeni, de ez is egy tipikusan olyan mellékhatás, ami a motion sickness-t fokozhatja.
Túl bonyolult a mi agyunk, hogy ilyen olcsó trükkökkel átverjük.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...