Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Rayyy #6 üzenetére

    :DDD :DDD :DDD

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz MongolZ #39 üzenetére

    Ezt nem tudom honnan szeded, mert egy 320kbps mp3, meg egy jo minosegu flac kozott meg en is megmondom a kulonbseget a sima kis aptX bt-s fejhallgatommal is (b&o H7), ami bar boven nem also kategoria, azert kozel sem audiofil. Es meg csak tokeletes csend se kell hozza.

    Sot, meg a sajat bevallasa szerint is botfulu nejem is hallotta a kulonbseget, vakteszten is...
    Igaz, nem "ketten dobolnak ketten meg beszelgetnek" zenet (rap) hallgattunk, nameg a FLAC sem az ncore-rol letoltott spotify-bol felvett es FLAC-ba konvertalt borzalom volt.

    Most nem ezt a termeket vedem, de azert ekkora baromsagokat ne irkaljunk/terjesszunk mar ha lehet.

    Emellett azt is tegyuk hozza, hogy 320kbps mp3 Spotify legmagasabb minoseg feletti minosegnek szerintem is csak akkor van ertelme, ha olyan kornyezetben tudod hallgatni, ahol hallatszik a kulonbseg, tehat azert utazas kozben nem biztos, hogy van ertelme. De tudod, kinek mi, ha valakinek ez a hobbija akkor azert ez boven nem egy megfizethetetlen termek, meg a hozzavalo fej/fulhallgatoval egyutt sem.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz MongolZ #41 üzenetére

    Ugy nem probaltam, de pl a TIDAL lossless vs Spotify kozott meg bt fulesen is volt differencia. Annyi azert boven nem volt, hogy vegul elofizessek TIDAL-ra, de volt. Mondjuk ez nagyon zenefuggo, mert elektronikus zeneben (random Guetta vagy hasonlo) ha megdoglok se mondom meg a kulonbseget, de mondjuk egy Foo Fighters-nel vagy hasonlonal mar azert lehet hallani.