Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vision

    veterán

    válasz cucka #84 üzenetére

    Bár sosem voltam egy Tesla fan, de azt mindig undorítónak tartottam, amikor olyan dolog miatt ekézték őket, amiket a nagyok is csináltak sokkal nagyobb léptékben. Most említhetném a típushibás kocsik millióit, vagy akár a Takata légzsákok esetét. Ezekhez képest a Tesla sehol sincs.

  • nozs23

    addikt

    válasz cucka #84 üzenetére

    Az látszik, hogy a pesszimista forgatókönyvek nem jöttek be. A népszerűsége nem zuhant be. A működése nem lehetetlenült el. A platformot nem árasztották el a csalók, konteósok, dezinformáció. A beharangozott apokalipszis, hogy elmenekülnek a hirdetők és a felhasználók, az nem történt meg.

    Ahogy említetted nem public company. A népszerűségét megítélni elég kérdéses jelenleg. Kizárólag a letöltésekből kiindulni nem célszerű.

    A beharangozott apokalipszis, hogy elmenekülnek a hirdetők és a felhasználók, az nem történt meg.

    De, megtörtént. Rengeteget irkált erről Musk is anno. Sőt, konkrétan támadta őket, hogy ha nem akarnak Twitteren reklámozni, akkor nem támogatják a szólásszabadságot, ami nonszensz. Legutóbbi interjúban azt mondta, hogy egy részük visszatért. Most ezt az infót pont a hajunkra tudjuk kenni.

    A mostani érvek a Twitter jelenlegi működése ellen kicsit olyanok, mint amikor 10+ évig folyamatosan a Tesla illesztési hézagjairól, lepattogzó festéséről, és az el nem készülő FSD-ről szóltak a hírek. Meg hogy majd jönnek a rendes autógyártók, akik jól megmutatják, hogy hogyan kell ezt csinálni. Na azóta is jönnek.

    A különbség az, hogy a Tesla évekig gyakorlatilag monopóliumként működött, mint egyetlen értelmezhető elektromos autó alternatíva. Míg a Twitter esetében mind a userek, mind a reklámcégek tudnak menni máshova.

Új hozzászólás Aktív témák