Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz #79335424 #95 üzenetére

    "Csak minden, hozzá kapcsolódó tevékenységet hozzá kéne igazítani a robotizációhoz"

    vagy 5 évvel ezelőtt kvázi megvolt ahol én dolgoztam. és ez hungarisztán. teljesen jó példa egy walmart pl. van egy tonna raktára amiből megfelelő mennyiségű árut kell bepakolni kamionba majd teríteni a környéken. eddig is megvolt a humanoid a rakodásra mindkét végen. azoknak mindegy hogy mi tekergeti a kormányt. éves szinten ha olcsóbb lesz majd egyszer talán egy automata kamion, akkor simán átválthatnak ilyener mert miért ne? spórol a vezetőn, spórol valószínűleg a biztosításon (ha az automata rendszerek kevesebb hibával mennek, kevesebb a káresemény esélye a biztosító is kedvezőbb kategóriába sorolhatja), spórolhat az üzemanyagon akár.

    az első úttörő cégek valószínűleg ezek lesznek, nagy multik, raktárak közötti fuvarozásra. aztán ahogy minden más valószínűleg ez is egyre jobban be fog gyűrűzni minden másra is ;)

    "Ráadásul, befolyásos érdekek szólnak ellene, amik hatékonyan tudják hátráltatni a folyamatot."

    az onnantól hogy valóban van egy ilyen alternatíva csak matek. a jelenlegi kiadások mellett termel többet ha van mellette mutyi, vagy egy esetleg olcsóbb rendszerrel többet termel e ki mondjuk 5 év alatt. ha utóbbi akkor azok a befolyásos érdekek is megtörnek, mert azokat is egy dolog érdekli, a pénz.

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz #79335424 #95 üzenetére

    Alapvetően a cégeket egy dolog érdekli: a pénz. És lehet bármilyen mutyi, ha a vezetőség választhat hogy:
    1. 50 kamion sofőr bérét kell fizetni és 1 kamion csak heti 5 napot és napi 8 órát mehet
    2. 0 kamion sofőr bérét kell fizetni, és 1 kamion heti 7 napon keresztül napi 24 órát mehet
    akkor nem fognak túl sokat vacillálni...

Új hozzászólás Aktív témák